perjantai 17. kesäkuuta 2011

Passi kerpele

No terve!

Linkin Park-Numb



Joo ei elämä ole mitään maailman mukavinta juuri nyt, mutta vastoinkäymiset vahvistaa! Aloitetaas vaikka siitä Linkin Parkista.. Oli kyllä ihan mahtavaa, tämä päivä onkin mennyt niiden tuotantoa kuuntelemalla :) Toi ylläoleva kipale on kyllä hieno! Päivä muutenkin oli upea

Mutta viime yö menikin sitten yskiessä keuhkot lähes pihalle. Rampattiin sitten äidin kanssa terveyskeskuksessa ja apteekeissa, kun astmapiiputkin ja kaikki on ehtinyt loppua. Mutta paranemaan päin! :) Alkuilta onkin mennyt tässä pakkaillessa, ja herran jumala ja taivas varjele, näitä vaatteita on paljon.

Sain nyt täytettyä matkalaukkuni lähes kokonaan vaatteilla :D Toinen, pienempi vetolaukku onkin sitten tarkoitettu tuliaisten roudaamiseen. Älkää kyseenalaistako mun logiikkaa!

Vähän meinaa stressi painaa päälle, mulla on esim sikana kenkiä, mutta en oikeen keksi mitä kenkiä mä mukaani ottaisin.. On tämä matkustaminen kyllä stressaavaa!


Tässä onkin nyt vähän isompi ongelma edessä. Mä en tiedä missä mun passi on. Joo-o, Rosa vetääkin tän taas tyylillä!

Tyylistä puheenollen mä sain ihania laukkuja mun äitipuolelta Niistä oli ihan mahdotonta saada onnistuneita kuvia, mutta tämä saa riittää tältä erää, etteköhän te saa nähdä näitä laukkuja moneen otteeseen päivän asu -kuvien osalta.


Jebsaa. Äiti on nyt fiilistelemässä tuolla jossain tälläistä muusakkia, joten mä pakkaan ja hoidan papusia tässä samalla... Voijettä tätä laiffii! Mutta kyllä tästä selvitään!

Ainiin isikin toi Amsterdam tuliaisia työmatkaltaan.

Mä en oo oikeen mikään rannekello tyyppi, mut ehkä tää rohkaisee mua pysymään ajoissa tai jotain..?

Je$h, mutta nyt keittämään perunoita! Kyllä tämä elämä tästä, kunhan se passi löytyisi...

Mitäs te? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti