keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Viimeinen korahdus, Helsinki kuittaa!



Hei paput!

Ah mun elämä on ironista. Sillon kun mä olen viikon tekemättä mitään, mä olen täynnä energiaa, mut sit kun mulla olis koko viikko täynnä ohjelmaa, niin voi elämä, juuri silloin mun pitääkin olla kipeä..! FFFFUCK. Jos tavoitteena olis nyt lepäillä oikeen kunnolla tää päivä niin et pääsee hyppimään sinne Linkin Parkin keikalle huomenna.. Oon saanut jo puolet ystäväpiiristä vihreäksi kateudesta tosta keikasta, Linkin Park on kuitenkin tosi iso nimi. No, aika näyttää, mut nyt mun mieliala on aika alhaalla ja keuhkot kipeämmät kuin koskaan.

No mutta Posti tykkää musta, se toi mulle pakettikaupalla kaikkea kivaa!


Korallit gladiaattorisandaalit, H&M



Käsikorusetti, H&M


Leopardibikinien alaosa, yläosa mulla jo onkin. H&M


Demin kalenteri, Demi


Lisäksi mun äiti oli maailman ihanin, se osti kassillisen erilaisia lääkejuttuja, ehkä tästä vielä huomiseksi parannutaan! :)

Mitäs tykkäilitte ostoksista?

3 kommenttia:

  1. tosi kivan olonen blogi sulla ja ihania noi ostokset! :)

    http://saara-kissntell.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Noi kengät on iiihanat! :))) Ja millonkos jatkat sitä sun novelliblogia?

    www.ahamoi.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. SAARA

    Kiitos paljon! Joo itsekin tykkään ♥

    RREPSUUH

    NIIN ON! nooo mä oon itseasiassa aloittanut jo uuden novellin mutta katsotaan.. :) Kyllä sinne jatkoa tulee!

    VastaaPoista