torstai 14. heinäkuuta 2011

15- vuoden kriisi ja kuvia maailman kauneimmista

Mortsi!

Tänään on ollut eriiittäin lööbibööbi päivä, mutta ei se mitään, tämmöset päivät ovat kieltämättä aika nannaa. Mä olen myös pohtinut paljon, alkuun sitä, että kesäloma on jo reippaasti yli puolenvälin ja mua alkoi ahdistaa, kun tuntuu että vielä paljon on tekemättä. Sitten mä ahdistuin siitä että mun nuoruuskin on jo yli puolenvälin. Mä näen itse niin, että teini-ikä ja se itse nuoruus loppuu kun täytän 18 vuotta ja pian 15 on jo puntarissa. Eikä mun nuoruus ole edes vielä alkanut, hemmetti ainakin tuntuu siltä. Mä en edes tiedä, mitä mä nuoruudeltani odotan ja mitä siltä haluan, mutta mulla on aika suuria odotuksia tälle vuodelle jotenkin. EN MINÄ TIEDÄ!

Nyt mä ainakin olen asettunut juurilleni Helsinkiin tän matkustelun jälkeen ja kesämökkikin on jätetty taakse koko perheen voimin. Tässä vähän kuvasaldoa! :)



















Huomenna voisi kuvailla niitä Portugalin ostoksia ehkä, nauttikaa nyt näistä! :) Ja noita Nellyn mekkojakin saa äänestää!

Mikä oli lempparikuvanne? :)

3 kommenttia:

  1. Sä olet todennäköisesti vielä 18-vuotiaana lukiossa ja asut kotona, ei se nuoruus siihen vielä lopu.

    VastaaPoista
  2. ANONYYMI 1

    Niin, mutta sillon mä olen aikuinen, tai ainakin mun oletetaan olevan. Mä olen kasvamiseltani valmis, mun pitää vain löytää se mun oma tie. Silloin mä en ole enää teini. Olen nuori aikuinen. Ja nyt mä olen lähempänä aikuisuutta kuin lapsuutta.

    ANONYYMI 2

    Niin on, kiitos! :)

    VastaaPoista