keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Chillailua Radio Rockin studiossa

Mortsi!

Heii, tajusin just että 100 blogitekstin raja on mennyt rikki, oijoi! :) Eli siitä voi päätellä, että onhan tänne kirjoiteltu jo aika.. paljon? Ja rakkauteni tätä blogia kohtaan vain kasvaa! :)

Eilen oli jännittävä päivä, pääsin seuraamaan miten Radio Rockia tehdään! Mun perheenjäsen on töissä siellä, niin pääsin seurailemaan miten sitö ohjelmaa tehdään. Oli tosi opettavaista ja jotenkin tajusin paljon, ehkä mä nyt pystyn sietämään mainoksiakin paremmin, kun ymmärsin että ilman mainoksia ei olisi musiikkia. Se on mainokset+musiikki/YLE:n Puhe -kanava. Valitse, enjoy!

Jone Nikula on kyllä persoona. Ei herranjumala miten sitä juttua riittää, ma ei umara :D Joo, mä olen kanssa kova puhumaan mut.. sit se verbaalinen lahjakkuuskin on kyllä aika ihailtavaa siinä ihmisessä. Tunsin itseni alarvoiseksi teiniksi kun muut, mua viisaammat keskustelee ja ohi kävelee Anne Kukkohovi ystävineen, Suomen kauneimpia naisia tekemään Radio Aaltoa.. Voi miksi en voisi olla kolmekymmentä?!?

Yritin kuvailla vähän asua piiiiiiiitkästä aikaa, mutta nämä eivät ole mitään hohdokkainta laatua.. :D




|Kengät, Converse|Sukkahousut, Alepa yms|Farkkushortsit, itsetehdyt|Toppi, Gina Tricot, kirpparilta|Huivi, ikivanha, isin kätköistä|Kaulakoru, Gina Tricot|Musta ruusukäsikoru, Portugal|Vasemman käden korut, OXXO, Kreikka, Portugal ja kaverin tekemä|Korvakorut, Portugal|Kukka hiuksissa, H&M|

Olipa harvinaisen karseita kuvia näin rehellisesti sanottuna, mutta aina ei voi voittaa.. Mutta mä olen kyllä tosi ylpeä noista mun maanantai yönä leikatuista farkkushortseista, heinäkuun lempparishortsit! Jes, mutta nyt taitaa tästäkin postauksesta tulla vähän ylipainoinen, joten se on morjesta!



PSST!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti