keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Happiness

Hei kultapapuset!

Tänään mä olen onnellinen. Mitään ihmeellistä ei ole edes tapahtunut (paitsi että viime yönä tuli juteltua yhden ihanan ihmisen kanssa facebookissa ), tää on näitä onnellisuuden murusia arkisesta elämästä. Eilenhän tuli se H&M:n kuvasto, jonka te varmasti hyvin tiedätte, ja mitkä riemunkiljahdukset! :D Mutta rehellisesti sanottuna, syysmuoti on aika.. karsea. Sinaapinkeltaista, tummansinistä ja viherruskeaa. Tsiisus. Mutta kyllä sieltä tuli ympyröityä aika huolella kaikenlaista!
Oltiin kanssa syömässä isin ja muun lähisuvun kanssa. Olimme taas tyylikkäästi myöhässä, mutta pyyhälsimme paikalle todella coolisti rock n roll tyyliin, minä isin satulan päällä istuen ja isi seisten polkien. Japanilaisilla turisteilla oli kivaa kun ne otti meistä kuvia :D Just näin! Mut oli taas hauskaa!

Huomenna olis tarkoitus mennä Saden möksälle hillumaan.. Tulee varmasti taas HAUSKAA!
Sade vaan on ihanin!
Mua tosin vaan vähän hirvittää noi kahdeksalta heräämiset riparilla tossa elokuun alussa, kun nää rytmit nyt on mitä on. Nytkin kello on puol yks. Toisaalta mua kyllä väsyttää, joten olisko aika mennä koisii?

Mä löysin pari kivaa juttuu H&M.com:in alesta, mutta ehkä mä en niitä oikeasti tarvii. Mut 4 tuotetta olis ollu vaan kympin :( Eikä mulla oikeesti olis ees rahaa. Ja edellisetki on periaatteessa maksamatta. Noh, aina ei voi voittaa. Eikä ostaa (voipas!).

Mut musta tuntuu että nyt olis korkea aika Rosankin painua pehkuihin, että pääsis raahautuu sinne möksällekin huomenna.. Se on moro!



Löysittekö te H&M:n kuvastosta mitään? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti