perjantai 15. heinäkuuta 2011

Napakoru jutskii, jutskii, yeah aha

Hei pienet ystäväiseni!

Otsikosta voikin jo päätellä järjenjuoksun tuntivauhdin. Hirvikolari edessä?

Tänään mä olin ihan jopa urheilullinen ja kävin pyöräilemässä tuolla sateessa, Sadea (siis ystäväni, you know, ei se maailman rumin ja inhottavin ja masentavin möhnä) tarakalla kyysäten. Joojoo, syötiin rasvaista pizzaa mut silti liikuin. Ja joo me eksyttiin sit tänne mun kotiseuduille, et suuntavaisto on kyl niin kehuttavaa laatua että! Jes! Ja lisäks mä vielä mursin jotenkin mielenkiintoisesti varpaani (?), mut ei se kato mitään, Rosa vähän urheili tänään!

Kattokaa tässäkin mä urheilen! Kaks vaunuu ja neljä lasta poljetaan maaliin, jehee!

Mulla on hei kasvanut tässä himo napakoruun.. Mitäs kokemuksia teillä siitä on..? Joskus syksyllä ajattelin ottaa.. Sattuuko? Onko vaarallinen? Halvaantumisriskiä tms. Onko kovin vaikea hoitoinen? Mites sitten kun joskus tulen raskaaksi, mitä jos reikä repeää? Oletteko olleet tyytyväisiä? :)




Jebaa, jebaa. Ootteko huomanut, että musta on tullut kans jebaa sanan ylikäyttäjä. Taas uus addiktio, DAMN! Mut jebaa, se on terse!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti