maanantai 11. heinäkuuta 2011

Päivä, jona olin hyvä ihminen

Hei pienet papupää ystäväni!

Tänään olen ollut hyvä ihminen, kerrankin! :) Aamulla heräsin aikaisin ja menin hammaslääkäriin, okei se ei ehkä oo nyt hyvä juttu että mä olen liian laiska pitämään tota rautahärdelliä, mutta kuitenkin menin sinne, hyvä juttu.
Sieltä lähdin sitten isomummolleni siivoamaan! Voin kyllä sanoa että imurointi helteessä ei oo mikään maailman coolein juttu, mutta sai siitä sitten vähän rahaa, joka kylläkin menee mun H&M tilausten laskujen maksamiseen. Boooring!




Sieltä sitten ABC:hen ja ostin Fazerin sinisen suklaalevyn ja kirjoitin siihen kauniilla kuulakärkikynällä onnitteluviestin. Sen jälkeen menin kärkkymään isin rapun ovelle, josko sieltä tulisi joku ulos/sisään, ja vartin odottelun jälkeen näin tapahtui. Kapusin ylös ja tiputin suklaalevyn postilaatikosta. Pieni synttäriylläri!

Matka jatkui keskustaan, tunn1n kuva -liikkeeseen, jossa meitsi teetti sitten parikymmentä kuvaa Portugalista ja tästä kesästä, tääkin liittyi osaksi tohon isukin synttärilahjaan. Oli muuten mahtava liike! Se miesmyyjä oli niin jees tyyppi! Yhessä välissä multa meinas tippuu lompakko, ja mä päästin tälläsen perus Rosamaisen NJIIÄH!-kiljaisun, jolle se mies repes totaalisesti. Sanoin sille et pliis, älä säki nyt repeile mun oudoille äänille :D Mut siitä se oli söpöö, naws ♥

Sain vähän vaikutteita eilisestä Himoshoppaajan Salaiset Unelmat -leffasta ja kuljeskelin pitkin helsinkiä jatkuvasti joku pikakahvi/pirtelö kädessä.. New Yorkin tärkein asuste, eikö se niin ollut? Christa naureskeli jatkuvasti sille leffalle, sen mielestä se olin niin mä.. Ja onhan se, jos vertaa sitä ja mun esim. eilistä päivää, kävelyä päin ovia, laukut hajoaa jatkuvasti, hyperventilaatio tilaa kun shoppailen, miesihanteeni, järjenjuoksuni... Eikö mustakin voitais tehdä leffa?



Joo, mut nyt uppoudun mun Panang Curry Chiken -ruokani pariin ja uppoudun musiikin ihmeelliseen maailmaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti