sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Pitää löytää se valo, jota seurata päästen pois pimeästä.

Hei rakkaat herneeni!

Huomaatteko että mun innostus muruista ja murmeleista on vaihtunut papuihin ja herneisiin.. Olen erikoistunut palkokasveihin..? :D

Amy Winehouse-Tears Dry On Their Own


R.I.P Amy Winehouse

Kesä on jännittävä vuodenaika, musta tuntuu että mä olen jatkuvasti menossa ja sitten kun olen kotona, mua ärsyttää että en tee mitään "järkevää". Vaikka toisaalta mä taas diggailen ihan siitä hengailusta kotona. Joka tapauksessa, loppuviikko meni mökkeillessä Saden kanssa. Mä tiedän että Saden nimeä spämmitään tässä blogissa nyt turhankin paljon, mutta Sade on niin ihana että mä haluan viettää sen kanssa koko kesän!



Mun oli tarkotus ottaa kamera mukaan ja otinkin, mutta unohdin akun kotiin. Jes! Otin kännykällä jotain kuvia mutta ne ei nyt suostu tulemaan ulos puhelimesta, enkä jaksa nyt alkaa kiehumaan sillekin, joten antaapi olla. Parasta oli lillua järvessä, istua yöllä kalliolla, höpistä, kuunnella musiikkia, katella järveä ja öistä luontoa.

Jukka Poika-Hän Haluaa Huussin




Lauantaiaamu oli aika karu, kun herättiin ihan jumalattomaan jyrähdykseen, joka kuulosti siltä että meidän mökkeröä oltais täräytetty peltilevyllä. Nukuttiin leikkimökissä ja se pikkarainen mökki oikeesti tärisi. Jumalation se oli pelottavaa!

Tää päivä meni sitten murehtiessa Norjan tapahtumia, jotka oli suoraan kuin mun pahimmista painajaisista ikinä. Oli aika melankolista kävellä Helsingin kaduilla kun kaikki liput oli puolitangossa. Käytiin kuitenkin pyörimässä Hietsun kirpparilla ja Forumissa, löytyikin parit kivat jutut, niistä lisää huomenna.



Pikkuveljeni on ihana! Äiti saarnasi sille taas jotain sen omasta ajasta ja daadadaa, te tiedätte äidit. Mutsi yritti iskostaa Roopen päähän että ihan ooikeesti, sun täytyy oppia ymmärtämään, että sitä saa mitä tilaa! Roope oli hetken hiljaa ja tokaisi sitten, mä tilaan pizzan. Voi kulta!



Nyt pyörähtääkin mun vika lomaviikko käyntiin Helsingissä, ennen kuin ripari alkaa. Tarkotuksena olis mennä hietsuilee biitsille, vähän shoppailla (konfis kengät hakusessa..), duunailla kaikkia ikäviä velvollisuuksia kuten siivoamista.. Hohhoijjaa, but I enjoy! :)
Kaikista maailman murheista huolimatta yritän pitää optimistista elämänasennetta yllä ja nauttia viimeisistä lomahetkistä, kesä on pian ohi, ihan liian pian!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti