tiistai 26. heinäkuuta 2011

Uiii mikä hytty ja pärrkä!

Hei kultamuruset!

Audio Bullys-Only Man


Ihan näin alkuun, teitä on nyt ne huimat 20 lukijaa, joka on mulle iso asia, olette mahtavia! :) Kiitos! Voisin duunailla sen Huoneeni-postauksen tässä piakkoin, ikäänkuin kiitokseksi. Tuitui!

Tänään on ollut vaihteeksi (taas) lööbibööbi päivä, oon hengaillut oikeestaan koko päivän yökkärissä.. Noh, kesäloma on vain kerran vuodessa! Päivällä sain duunailtua koneella parit jutskat (mitäs tykkäilette bannerista?) ja mä käynnistyin sit vasta tossa kuuden aikoihin, kuten yleensä. Aloin sitten ihan vapaaehtoisesti siivomaan ja uudestamaan mun huonetta ja voi luoja paratkoon siitä tulee upea, niin mun näkönen, ettei siellä voi muuta kuin viihtyä :D Picasa ei nyt suostunut olemaan ystäväni tänään, joten kuvia huoneesta tulee huomenissa :)


Riitu on kyllä ihana! Tänään istuin murun kanssa pihalla ja ihmeteltiin ötököitä ja pääsin aika hyvin jyvälle pikkuisen järjenjuoksusta:
Lentävät ötökät: HYTTY!
Maassa mönkivät ötökät: HÄKKI!
Pörisevät ötökät: PÄRRKÄ! (Kurkkuärrällä).
Perhoset: POKUA! (Pokua tarkoittaa myös perunaa).
Jokaisen luontohavainnon perään tulee pitkä UIIIIIIIIII! -ääni. Tää maailma on kyllä jännä paikka!

Huomenna vois mennä hengailemaan hietsun torille ja illalla onkin se Ronja Ryövärintytär Suomenlinnassa, mennään sitä naisporukalla+Roope kattomaan. Eli kiva päivä tulossa!
Eilinen meni äidin kanssa koneella kahteen asti istuen, kun tsiigailtiin noita H&M:n sivuja. Ensin kahlattiin syyskuvasto läpi, joka aiheutti äidissä järjettömät nostalgiat " Siis apua! Just näin nää jakun hihat piti kääriä! Ja nää höyhenet! Voi ei, miksi mä olen heittänyt kaiken pois! Ja tää vaate, ei voi olla totta, tää vaate! " -tyylistä papatusta kuului sen 45 minuuttia ja mä kirjoitin ylös ja ympyröin kaikki kivat jutut mun ja äippänän mielestä. Siirryttiin sit vielä näihin alejuttuihin nettiin ja ai että! :D Noo, onneksi tässä tapauksessa on kerrankin mamma betalar, vaikka mammalla ei nyt oikeastaan pitäisi olla hirveästi rahaa.. No kyllä kaikki järjestyy. Kollaasia tulossa must have -syysvaatteista pian!

Meitsi ja Sade vuonna 2003. Olimme keijuja, oh dear..

Haluisitteko muuten että tekisin tollasen "suositummat postaukset" -laatikon tonne sivuun ja laittaisin sinne näitä speciaalimpia ja tykätyimpiä postauksia?

Mun tavotteena oli mennä nukkumaan tällä viikolla aikaisin. Ei nyt ihan mee suunnitelmien mukaan tää homma ei.. Oivoi. Don't worry, be happy ja niin edespäin, se on morjesta!


Ps. Kattokaa mihin törmäsin siivouksen lomassa! Olin jo ihan unohtanut tän, mutta mulla on oma delfiini! Sain tän ristiäislahjaksi mun kummisedältä, se on delfiini joka elää vapaana tossa Englannin edustalla (mikäsemerion?!?) ja mä oon niinkun sen virallinen huoltaja :) Sen nimi on Bubbles. Miten söpö!?!

2 kommenttia:

  1. kiva toi banneri !!:)

    ois kiva saada lisää lukijoita omaan blogiin:)
    ---> http://viivi-myplanet.blogspot.com/

    VastaaPoista