torstai 25. elokuuta 2011

Confirmation gifts with my cry feeling



Heyy!


Nelli- Pidä musta kii


Hyvää torstaita! Tämä iltapäivä on mennyt kuunnellen nyyhkybiisejä, koulupäivä taas olemalla ihan kujalla kaikesta, tai ainakin kaikesta jonka tajuaminen olisi ollut tärkeää. Koulu ei taida olla ihan mun juttu. Eilinen meni shoppaillessa Meerillä (my privat shoppingtime) ja tulihan sieltä yksi IKEA kassillinen messiin.. Tack dear! Esittelen tässä ohessa riparilahjoja :)


Nää on mun mummun 60-vuotislahja, mutta kun mun mummu kuoli vajaa viisi vuotta sitten, niin sain nämä nyt vähän niinkun perinnöksi. I love you forever

Maailman Ihanin Tyttö -kirja mun äitipuolelta ja maailman ihanin kortti, jonka lukemisesta nousee kyyneleet silmiin aina.

Kummitätini antama kasvorasvasva, ROSA niminen ja aika ihanan tuntunen iholla :) I likeee!

Hajuvesiä, orvokki rauhoittaa kun menee liian lujaa ja manteli virkistää kun on angstivitutus päällä. LUOMUA!

Huomenna olis tarkoitus mennä taiteiden yöhön ripariporukalla, kiva sääkin tulossa! :) Musta tuntuu että mä oon mietiskellyt ihan liikaa viime päivinä. Tällä kertaa mieltä on askarruttanut rakkaus. Onko jokaiselle valmiina se joku, vai onko kaikki ihan sattumaa? Miksi pojat ovat niin hankalia? Mitä tuokin nyt ajattelee ja miksi? Mitä mä ajattelen? Ja ketä?



Rosa and the chocolate ♥
Kenkäaddiktille...

Hihii, eikun vain treenailemaan, kirjoitusopas, tosi jees! Kiitos kummisedät :)

Kummitädiltä ihana helmikäsikoru.. Aaws, sopii hyvin nominationien kanssa.

Korvikset kummitädiltä :)

En välttämättä ole kenenkään ykkösvalinta, mutta olen hyvä valinta. En ehkä ole rikas, mutta olen arvokas. En väitä olevani joku jota en ole, koska olen hyvä olemaan minä. En välttämättä ole ylpeä joistakin asioista, joita olen tehnyt aiemmin, mutta olen ylpeä siitä kuka olen tänään. En ole täydellinen, mutta ei minun tarvitsekaan. Ota minut tällaisena kuin olen, tai katsele, kun kävelen pois, miten vain, sillä minä olen hyvä juuri sellaisena kuin olen.





2 kommenttia:

  1. heeei mäki sain ton maailman ihanin tyttö kirjan jos oli kans aika koskettava kortti (:

    VastaaPoista
  2. Aaws ♥ Se on aika ihana kirja! :)

    VastaaPoista