maanantai 22. elokuuta 2011

MY ROOM! ♥

Hallo!

Hei katos, olen saanut jotain aikaiseksi, nimittäin postauksen mun huoneesta! :o Yritin parhaani kuvien laadun yms yms suhteen, saamanne pitää siis!


Ovi, jossa kaikkia rakkaita kortteja ja tekstejä.

Musta lipasto ikeasta, jonka päällä kultainen tarjotin jonka dyykkasin yhen kampaamon roskiksesta. Kahet kauneimmat korkkarit, Rosa grr ja Rosa chalalarose :P


Musta tikaspuu hyllykkö, jossa on mun radio alahyllyllä, Guessin laukku ylemmässä, seuraavassa on simpukka asetelmat ja Portugalista tuoma merihevonen ja meritähti. Ylimmällä hyllyllä tuikkuja ja tuoksulyhtyjä. Me like!

Kirjahylly!!
Alahylly, jossa pari kirjaa, vähän lehtiä ja muuta sälää.

Toisiksi alin hylly, jossa kirjoja ja valokuva mun rakkaasta mummusta joka on jo taivaassa

Hylly jossa on mun korurasiat ja muut ihanat pikku aarteet.


Kynsilakka ja hajuvesi kokoelmani, josta olen erittäin ylpeä!


Ikkuna, bambusälekaihtimet ja hartiahuivista kyhätty verho.


Kirjoituspöytä, jonka ääressä ei tosin koskaan kirjoiteta mitään.


Kynttilänjalasta kehitelty käsikoruteline.


Kukkia ja Rayban.


Mun toinen ylpeys, korutaulu! Tässä kaikki ei niin über arvokkaat korut sulassa sovussa ♥

Madonnan juliste ja laukkukoukku jossa Guessin laukku roikkumassa.


Valokuvia lapsuudesta ja Portugalin matkasta+ Rosa on ihana -taulu :) Välissä on mustaa puuta oleva sänky jonka päiväpeitto näkyy peilistä. Joo tajusin että sängystä ei ole yhtään kuvaa..


Pusutaulu ja valokuvia pikkupapusista!

Siinä meine zimmer, mitäs tykkäilitte?


4 kommenttia:

  1. aaah voisin haluu joskus lakata mun kynnet jollai noista sun lakoista koska mulla ei oo mitää kivoja värejä ;)

    VastaaPoista
  2. aaah voisin joskus haluu lainaa sulle kynsilakkaa, sano vaan väri, melkeen kaikkee löytyy! :)

    VastaaPoista
  3. en tykkää sun huoneestas oikee yhtää, koska siellä on nii plajo kaikkee mun mielestä turhaa krääsää

    VastaaPoista
  4. noo se on kuitenkin mun huone, joten pääasia että itse tykkään :))

    VastaaPoista