sunnuntai 14. elokuuta 2011

Naimalupa!

Halleluujaaaa!

Tosiaan, tänään oli siis ne mun puoli vuotta stressaamat konfirmaatio pippalot, hassua että ne ovat nyt sitten ohi! Harjoitukset lauantaina meni sit oikeen tyylillä kyllä, meitsi nimittäin pyörtyi siihen alttarille. Siellä oli tosi kuuma ja olin juonut vähän huonosti. Oltiin polvilteen siinä ehtoolliskaiteen ääressä ja pum :D Sit mä havahdun siihen että joku pitää mua jaloista ja joku huutaa että " saatana tuolta päästä tulee verta! " ja sitä rataa. Go Rosa!



No takaraivo vähän aukes ja kaverit ja papit oli näemmä aika säikähtäneitä kun mä olin maannut jossain ihmeellisessä asennossa niska kummallisesti, silmät auki valkosena ja pää kasvavassa verilätäkössä.. Miten mä aina onnistun?



Soitettiin mutsille ja se vei mut sairaalaan, jossa multa otettiin verenpaine ja -sokeri mittaukset, sydänkäyräfilmi (ne johdot jotka kiinnitetään ihoon ja sit se filmi menee sillai käyrämäisesti sydämen lyöntien mukaan.. ei tullut kuitenkaan suoraa viivaa ja pitkää piipitystä, elän! ;D)
Pää liimattiin, hiuksia leikattiin (onneksi ei näy!) ja pehkoa ei saa pestä viiteen päivään. Itkuhan siinä tuli, mutta nyt kaikki on hyvin, konfirmaatio suoritettu pyörtymättä ja minä terveenä, pää ja niska vaan kipeänä. Voi miettiä että miten mulle aina käy näin, aina jotain tapahtuu.. Mutta homma hoidettu kotiin niinkuin kunnon staran kuuluukin ;P


2 kommenttia: