keskiviikko 17. elokuuta 2011

Teippipää

HEJ!

On jo keskiviikko ja edelleen tää pyörtimisjuttu tuntuu olevan keskeinen aihe ainakin jollain saraa, koulussa jotkut randomit tulee pyytää et ne vois nähä mun haavan!? Eilen katoin sitä sitä peilin kautta ja repesin ihan totaalisesti, kun siinä näkyy vain valkoinen teipin pala. Olen siis esitellyt valkoista teipin palaa koko koululle..?!

Siiri oli ihana, se selitti miten mä olin maannut jotenkin tosi hoikan näköisenä, paita vähän nousseena, käsi silmillä ja joku oli pitänyt mua jaloista, kun mä makasin siellä kirkon lattialla, mä olin näyttänyt jopa kauniilta. Tämmöset tiedotkin on ihan kivoja, kun mä olen kuullut vaan jotain "sä olit kalpea, vääntynyt, verinen ja sun silmät oli ihan valkoset" -tyylisiä juttuja.. Hehkeetä.

Ainiin, mä en ole edes kertonut siitä että oltiin kuuntelemassa Rihannaa, ulkopuolelta tosin.. Istuttiin Mestaritallin viereisellä mattolaiturilla josta näkyi se lava, tosin vain takaa päin, mutta vesi kantoi ääntä tosi hyvin.. Oli kyrpivää kun se alkoi niin paljon myöhässä, mutta kuultiin ainakin jotkut biisit, mutta ei jaksettu olla loppuun asti. Kiva ilta oli, eikä tarvinnut mennä aamuliikkaankaan kun on tää pää kolo :D

Koulussa oltu nyt viikko.. Plääh, maistuu ihan puulta jo koko kakka, tosin tykkään uusista ihmisistä ja näin, mutta loma olis jo tervetullutta..! Hihii, meitsimummolla onkin synttärit ylihuomenna ! :--)
Tää koru on riparilahja eräältä ihanalta ihmiseltä. Voisin niitäkin kuvailla pian, huonepostaus on jo melkein valmis, malttakaa!

Ja noi kenkulit on kirpparilta, eikö ole ihanat!! Rakkauttaaaaa

|Paita, Vero Moda|Bolero, Benetton|Vyö, Seppälä|Hame, Weekday|Kaulakoru, IHANIA|Hattu, H&M|

Mitäs tykkäilitte? :)

2 kommenttia: