torstai 15. syyskuuta 2011

en olekaan shoppaillut H&M:llä pitkään aikaan, en tosiaankaan..

Heipsaan!

Hyvvee torstai-iltaa teitille! Tää ilta on jotenkin tosi rento, Minttu teki mulle ihanan hieronnan. Äiti on opiskellut joskus hierojaksi ja osaa nää vyöhyke- ja aromaterapia jutuista akupunktiopisteisiin ja antoi meille sen superpaksun mappikansion joka oli täynnä tietoa tästä. Sepäs sitten innosti meitä ja nyt on lihakset hyvässä jamassa. Eka hieroin Mintun jalat ja sitten se hieroi mun jalat ja selän, jossa on joku ihan älyttömän kipeä möllykkä. Nyt on hyvä fiilis..

.. ja hei melkein perjantai! Huomenna meen Saden kanssa vahtimaan lapsia niille, kun sen äiti ja isäpuoli lähtee ulos (nää innostui siitä meidän lapsenvahtikeikasta toissaviikolla.. :D) joten tulossa toivottavasti aikaa myös ihan kahdestaan, hihii! Mulla on ihania ystäviä! Ja hei aamulla me tehään köksässä sushia ja smoothieta, omnomnoom!!! En malta odottaa!

Tässä parin viikon takainen tilaus H&M aleista (taaaas)..

1. Ihana perus lördöpaita! Varmaan fiksuin näistä ostoksista..
2. Valkoset shortsit. Kävin just H&M:n sivuilla ja tajusin että noi on boyfriend-shortsit, jotka ei sit oo ollenkaan mun juttu yleensä.. No, ehkä ne nyt on! Ja kesään on vielä aikaa.. Eli ei ollut huono ostos!
3. Keltainen perustoppi. Eikä tietenkään ollut tälläistä ennestään ei..
4. Kiva perushuivi, käyttöön heti!
5. Mua alkaa naurattaa aina kun nään ton topin! En sit tiiä haluunko että mulle nauretaan päin naamaa, mut toi on jotenkin tosi kiva..

Ja jos joku sanoo että nää ei ollut nyt ehkä maailman ensimmäiseksi tärkeimpiä ostoksia niin...! Viikon kuluttua tän paketin pitäisi saapua, I wait you dear!

.. mutta nyt menen syömään jotain hyvää, sillä edellisestä syömisestä on jo huimat tunti! Mukavaa viikonlopun alkua teille!

5 kommenttia:

  1. IHANA BLOGI ♥♥♥♥

    lindaslaif.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihania vaateita itekki oon ajatellu tilailla jotain h&m:stä. Sul on muuten tosi kiva tyyli : )

    VastaaPoista
  3. LINDA

    Kiitos paljon! ♥

    NINNI!

    Kiitos, mulla taitaa olla addiktio H&M:ään... :D Ja kiitos! :)

    VastaaPoista