sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Kassi-alma&co

Morjestaa!

Mulla on kerrankin ollut rento viikonloppu, en oo tehny yhtään enempää mitä on huvittanut, pyörinyt vaan tässä lähimaastossa ja se on tosi jees kun tuntuu että on aina menossa. Oltiin äidin kanssa jossain Pitäjänmäen kirpparilla, ostin pipon, en muuta (!!!), äiti taas olisi tarvinnut peräkärryn.. Se osti varmaan viisi huivia, jollasia sillä on jo ennestään, villapaitoja, kuppeja, kannuja, ruukkuja, koruja.. Olisi pitänyt ottaa kuva, jonka voisin näyttää sille aina kun mä tuun kotiin kauheiden nyssäköiden kanssa. Äitiini olen tullut, en sit tiedä onko se juhlimisen aihe.




Mä en tiedä onko nää tyttöjen tyylitajutkin äidistä peräsin, Riitu oli ku mikäkin kassi-alma.. Ranjalla taas oli double dress -päivä, kaks mekkoa päällekkäin. Näin meillä!




Ja kattokaa mitä ihania karvapalloja meillä oli seurana! Syötävän sulosia





Mulla on kylläkin koira-allergia, mutta noista ei näemmä tuu ainakaan kovin vahvoja oireita ja hyvä niin! Noita ei vaan voi olla pusuttelematta.. Mä en ole koskaan ollut mikään koiraihminen, mutta noi, Lily ja Gromit, sulattaa kyllä kenen tahansa sydämen!



Ja mulla oli teemaan sopiva vaatetuskin, New Yorkin WTC-iskuista on tänään 10 vuotta. Uhrien muistoa kunnioittaen, aina parhaalla mahdollisella ilmeellä tottakai! Mukavaa sunnuntaipäivää teille, minäpä painun nyt töihin!

4 kommenttia:

  1. oliks se kirppari nimeltää vihreä käsi? :D

    VastaaPoista
  2. Ei kun Vermo, mut Vihreässä Kädessäkin oon paljon shoppaillut, hyvä paikka!! :))

    VastaaPoista
  3. Sulla on tosi kivanoloinen blogi! Ja ihana toi sun paita/toppi. :)

    http://emilianstuff.blogspot.com/

    VastaaPoista