torstai 8. syyskuuta 2011

Mä tahdon kuulla sun äänen ja siihen nukahtaa, vaikka mahdollista se ei olekaan.


Mortsi!

Mua alkoi ällöttämään edellisen postauksen kuvaat niin kauheesti että piti postata pian uudestaan :D Logiikassani on parantamisen varaa.

Mulla olis ihan kauheesti ideoita tän blogin suhteen, mutta juuri nyt olen turhan uupunut niitä toteuttamaan, joten perusmeiningillä mennään vielä tänään :)



Noniin ja mähän vedin tän päivän ihan tutun kaavan mukaan, tulin kipeäksi! Tai lähinnä yskin niin paljon että tuntuu että keuhkot on sylissä hetkenä minä hyvänsä. Lisäks mun päähän sattui niin etten pystynyt liikkumaan ollenkaan. Astma&Migreeni bilettää. Mä oon niinku joku 60-vuotias näiden mun sairausten kanssa. Not so cool! Jää sit ilotulituksetkin välistä. Ah, ehhanaa!



Mä koitin kihartaa tätä tukkaa, tuli kieltämättä aika kiva ja pöyhkeä.. Toi panta päässä mä tunsin itteni ihan salkkareiden Cindyksi :D

Laitan muuten kyselyä tästä ulkoasusta tohon viereen, joten käykää raksimassa :) Joo, mutta mä yritän nyt selkeyttää mun ajatuksia ja mielentilaa, palataan huomenna selkeämpinä ihmisinä! Ootte ihania kun jaksatte mua

2 kommenttia: