keskiviikko 21. syyskuuta 2011

money money money, not so funny

Terse!

Myönnän toki että syksy on kiva vuodenaika, voit juoda kaakaota ja käyttää saapikkaita. Joo kivaa, mut nyt just mua ei jaksa innostaa tää pimeys ollenkaan. Balleriinat ja sandaliit heivattiin just autotalliin ja migreeni tekee hiljaista valtaustaan. No on se toki kiva häärätä kaulaliinojen ja nilkkuroiden parissa mutta syksy jotenkin masentaa mua tosi paljon. Tuntuu että kaikki se vuoden aika kerääntynyt paska kaadetaan niskaan syksysin. Kaunista kieltä, mutta siltä se tuntuu.

Tänään oli tarkoitus mennä Julian kanssa Arabian skeittipuistoon (krhm mikäköhän oli tarkoitus?) mutta taidehistorian koe, migreeni ja kuolemaväsymys teki musta mummon ja tulin kotiin. Ehkäpä lauantaina sitten.
Mä muuten sain TET paikan äidin serkun päiväkodista! Viuluviikareita meen kaitsemaan viikolla 42, eli about 3-4 vuotiata uhmaikäisiä pikku kultamuruja.

Ilme on se luonnollisin ja kaunein ja kaikkea, mutta mun pieni hiushaaveeni olisi noi ruskeat hiukset.. Vaikka mun kuvanmuokkaus taidot on plusminusnolla, ei noi näytä hullummilta.. Hmm..?

Nyt on kirpparikassi täynnä vaatteita ja takkeja ja kaapeissa on (vähän) enemmän tilaa (hetkeksi). Mä olen yrittänyt aloittaa säästölinjan, viime viikolla mulla meni ruoat ja dösäliput mukaan lukien 74,50€.. Jos katsoo mun pieniä tuloja, niin se on aika paljon. Mä en oikeestaan saa mun vanhemmilta rahaa ollenkaan, vaan kaikki menee mun palkoista, jotka on about 100€ kuussa, joista pyrin säästämään osan, niin että mulle jäis käyttörahaa n 60€, eli 15€ viikossa. Konfirmaatio rahat on auttanut vähäsen, mutta ei kauaa. Voi voi. ...mutta silti mä löysin yhdet kivat housut... ja kengät... voi voi..



No mutta mulla ei ole suuria velkoja ja rakkautta ympärillä, joten kaikki on hyvin! Mua ärsyttää se miten maailma pyörii liikaa rahan ympärillä. Pitäisi keskittyä paljon tärkeämpiin asioihin. Rahaa ilman voisi elää, mutta ei ilman rakkautta. Minne on unohtuneet ne tärkeät asiat?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti