maanantai 5. syyskuuta 2011

Oh my bin laden!


Terpsaa!

Woah, niin se viikonloppu sit taas meni, mut hyvissä merkeissä, kerrankin tuntuu et on tehny jotain.. Sunnuntaina oltiin lintsillä Mintun ja Saden kanssa, oli super hauskaa taaas! Lintsi on lintsi ja näin, mutta silti parhaimmat naurut tuli kahvilla :D O-h m-y g-o-d.. siis osama bin laden? ..eiku?


Meillä on muuten ihan mielettömän ihana luokka.. ja rinnakkaisluokka.. En ikinä haluu vaihtaa lukioo ku noi on vaan niin ihania! En tiedä, ne vaan on niin huomaavaisia ja mulle tulee niin hyvä ja erityinen olo, semmonen että musta tykätään ja että mä oon jonkun arvoinen. Mä sain kuulla tänään yhden aika surullisen uutisen, mutta kun mä ajattelen meidän luokkaa niin tulee jo heti parempi olo. Se on aika hienoa.


Kauniita unia rakkaat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti