tiistai 27. syyskuuta 2011

pidän bussikuskeista enemmän kuin Johnny Deppistä!

Terrrve!

Pahoittelut näin alkuun tästä hiljaiselosta, mutta on ollut vähän actionia viime päivinä. Sunnuntaina käytiin kattomassa Julian kanssa chek up -leffa, oli perushauska.. Käytiin sit viel vähän käppäilemässä ja meniki sit myöhempään kun oli tarkotus.. No sellasta sattuu. Sunnuntaina päivällä käytiin pyöräilemässä tän älyvapaan lauman kanssa, jota myös perheeksi kutsutaan.




Melko harvinaista (oikeastaan ensimmäinen kerta) kun me pyöräillään tällä porukalla, sillä äiti ei oo ikinä uskaltanut kyysäillä lapsia tossa istuimessa, mutta näemmä neljännen lapsen kohdalla tämäkin muuttui. Äitiä ja isäpuolta lukuunottamatta tälläisellä porukalla lähettiin matkaan..




..ja tämännäköisenä uhmaamaan syksyisiä viimoja!




Uljaana ratsuna toimi tämä yksilö.. (ehkä tää asioiden dramatisoiminen riittää nyt..?)



Oli oikeestaan ihan mukavaa! Onhan syksy kaunis ja näin, mutta silti mä ikävöin kesää.. Ja ajatus että talvi on tulossa, eieiei..!




.. matkustaminen ON rankkaa, joten Riitu päätti vetää tirsat.

Meillä alko muuten äikkä ja oon ihan tohkeissani! Mun tavoite on 10 äikästä, tiedän että se on turhan paljon haluttua ehkä, mutta ainakin mulla on joku tavote tässä opiskelussa. Tunnen muuten itteni tosi tyhmäks ja älyvapaaks ja lapselliseks aina välituntisin kun päädyn tekemään Saden/Mintun/Meerin kanssa jotain niin häröä ja idioottimaisen näköistä juttua, kuten kierimistä lattialla, suklaapatukan ryöstöä, vedä kaveria käytävällä -leikkiä, imitoi ole apina juttua ja olen kuitenkin ysillä. Ehkä se on tärkeintä että mulla on hauskaa.. kai?



Oon muuten aika yllättynyt tosta gallupin tuloksesta.. Oikeastaan mullahan on sitten about 40 lukijaa ainakin, joten tosi paljon teitä jotka ette lukijapaneelissa ole. Oikeastaan noita kirjautuneita lukijoita näkyy kommenttiboksissa aika vähän, joka on yllättävää.. Mutta anonyymi tai ei, jokainen lukija on yhtä arvokas!



Oon miettinyt ihmisarvoja aika paljon viimeaikoina. Esimerkiksi se, että me vihataan bussikuskeja, siivojat ja roskakuskit on aladuuneja joihin joudutaan jos et saa parempaa paikkaa. Sitten esimerkiksi multimiljönäärit ja Johnny Deppit on niitä maailman parhaita ja upeita ja ihania ihmisiä joiden julisteita meillä on seinillä ja jotka on meidän taustakuvina. Mutta mitä tapahtuisi jos Johnny Depp menisi lakkoon? " No voi ei! Ääh, harmi. ", mutta ei se meitä muuten liikuttaisi. ..mutta jos noi "paskaduunin" omaavat menisi lakkoon.. oltaisiin kyllä aika kusessa, pahassa sellaisessa. Katastrofihan siitä syntyisi, ja ihan syystä. Eli kukas täällä on se tärkeä ja kuka ei? Me kaikki ollaan ihan samanarvoisia työpaikasta, uskonnosta, kulttuurista tai ulkonäöstä huolimatta.



Jebaa, oisko sitten salkkarit ja eilinen huippis mitään? En oo ehtinyt kattomaan yhtäkään jaksoa huippiksesta vielä, vois alottaa nyt vaikka eilisestä.. Ootte muuten ihania kun jaksatte mua mun tilpehöörityylini (ihana kommentti mun tyylistä :D) ja outojen juttujeni kanssa!


Thank you everybody!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti