tiistai 13. syyskuuta 2011

punaisen päivän saldoa ja yleistä kohkaamista

Hejdå!

Mulle on nyt jääny tää ruotsin kieli pahasti päälle, meillä on aika innostava ja mielenkiintoinen persoona tää ruotsin ope, josta tykkään kyllä sillä mun ruotsin numero nousi viime keväänä seiskasta ysiin, jätte bra!
.. tosin saksa mulla menee nyt aikalailla perseen alle kyllä. Mä en ymmärrä yhtään mitään, ja kokeita tursuaa ovista ja ikkunoista. Ja fysiikka taas, voi eei! Opiskelu ei nyt just oo oikeen mun juttu :(



Yritän tässä haalia samalla TET-paikkaa päiväkodista, tosin vähän huonolla menestyksellä koska tavoiteltavan henkilön puhelin on poissa päältä. Ihanaa hei! Tää päivä meni, noh, shoppaillessa.. (taas).. Mä kyllä tiedostan sen että mä käytän rahaa ehkä vähän turhan paljon. Ehkä. Mutta silti mä oon mun mielestä aika järkevä. Ja jos mä ostelen kerran vuodessa lentolippuja, niin mun mielestä se on ihan järkevää kuluttamista. Ja jos kaikki raha on itse ansaittua. Nii!



Huomenna olis isoskoulutus.. voi härregyyyd! Musta tuntuu ettei musta nyt isosta tule, sillä nykyään isoskoulutus kestää 2 vuotta, joten haluanko mä viettää 17-vuotis kesäni jeesusleirillä? Tuskinpa. Sinne on kuitenkin tulossa kaikkia kivoja tyyppejä, joten miksipä ei..!



Meillä oli tänään koulukuvaus, ja voi hyvää päivää, mua jännitti ihan tosi paljon.. Mun vaatteet oli ehkä vähän tylsät ja näin, mutta ihan kunnialla mä selvisin, vaikka satoi vettä, aamulla oli liikkaa ja koulussa ei ole kunnon peiliä, varsinkaan sellaista jonka lähellä olisi töpseli. Voihan peräruisku!

Kaikesta huolimatta tää alkuviikko on mennyt ihan mukavasti! Musta tuntuu että mä olen saanut myös uuden ystävän :) Tai montakin uutta ystävää tänä syksynä. Uudet ystävät ovat iloinen asia!!


|Kengät, Warehouse/Spirit Store|Farkut, Seppälä..?|Toppi, H&M|Bolero, Pieces|Käsikoru, H&M|Kaulakoru, Spirit Store|Nahkatakki, KappAhl|Ympräkaulahuivi, Citymarket..?!|Hattu, H&M|

Tää asu oli nyt siltä Red Day:lta, ei kovin kummoinen, mutta hyvä ikuistaa kumminkin...! Ja joo, mä itsekin VIHAAN noita peilikuvia, mutta aina ei ole mahdollisuutta muuhunkaan. Mä tiedän että te saatte niistä ahdistuskohtauksia, mutta peace&love, yritetään elää näiden vakavien asioiden kanssa.



Kattokaas mitä mä taiteilin! Meillä on nyt koulussa omat kaapit, niin aattelin sitten sinne oven sisäpuolelle jotain kivaa peilin lisäksi laittaa ja tadaa! Leikkelin vähän mun VOGUE:ta ja ei tullut kylläkään hullumpi ei! Kyllä nyt kelpaa availla kaappia ihan kunnolla!

Mitäs teidän sateiseen alkuviikkoon kuuluu?

2 kommenttia: