lauantai 24. syyskuuta 2011

tears tears tears

Hej!

Minne katosi eilisen ahkeruus? Mun piti mennä tänään Julian kanssa kaupungille, mutta neitokainen ei sitten vastannut puhelimeen.. koko päivänä. Noo mulla oli aikaa laittaa hiukset, meikata kunnolla ja kuunnella musaa täysillä, koska ketään ei ollut kotona -kerrankin näin! Lakkasin kynnet ja nautin kiireettömyydestä.. Pianokynnet!



.. kunnes alkoi Ahdistaa. Mä en halunnut viettää mun lauantaita KOTONA! Julia ei vaan vastannut puhelimeen ja kaikki alkoi kyrpimään. Äiti tuli kotiin ja noh.. tuli sitten itkettyä puolisen tuntia jotain ihan ihmeellistä vollotusta. En mä tiedä mitä oikein tapahtui, kai tää kaikki paska ja ahdistus mun sisällä vaan purkautui ulos. Mutta nyt on helpompi olla! Onneksi on äiti


Uusi ripsari! Maybelline Lash Stiletto ripiväri, pidentää ripsiä ja joo. Mä en ihan tajuu niitä väännettyjä ja kämäsen näkösiä harjoja, mä haluun sellasen tosi nätin ja siistin olosen harjan, enkä sellasia nokikolarin sudin näkösiä harjoja. Tää vaikutti kyllä ihan hyvältä! ..niin ja Juliahan oli sitten nukkunut viiteen......



Nyt on kaikki hyvin ja elämä jatkuu paremmalla fiiliksellä! Tää ei ollut nyt niin ihmeellinen postaus kun voisi toivoa, mutta it's life, viva la vida ja niin edespäin..! Multa muuten kyseltiin, että jos tekisin jonku speciaaaalin postauksen 30 lukijan kunniaksi.. Onko ideoita? :)

Mukavaa lauantai ehtoota kaikille!



2 kommenttia:

  1. Oh fucking hell, you know me, stay up all night, sleep all day! Sorry mate <3

    VastaaPoista
  2. yeaa i really know you and i love u dear!

    VastaaPoista