keskiviikko 28. syyskuuta 2011

työläinen, eli melkein kuin oikea businesswoman!

Tervee!

Keskiviikot ON niin sairaalloisen ryydyttäviä päiviä oikeesti. Tai no, miksei maanantai ja oikeestaan jokainen arkipäivä... En oo nyt siinä parhaassa opiskeluvireessä, mutta eipä tässä kovinkaan pitkä matka syyslomaan!

Tunnen muuten itteni tosi viralliseksi kun oon nyt sopinut kaikkia työjuttuja, eilen soitin virallisen TET-paikka puhelun, tänään näin mun tulevan "työnantajan", eli hoitopojan isän ja kyselin siltä parit päivämäärät. Sen lisäksi oon soitellut mun siivousduunin pomolle kun ei saatu palkkaa. Salkku kouraan ja jakku päälle sit vaan! Tähänhän vois vaikka tottua!


Mokasin muuten saksan kokeen.. Unohdin tehdä siitä yhden sivun! Kuka idiootti unohtaa tehdä yhden sivun?! Sain sit kutosen, joten uusintaan mars. Olin tänään tukitunnilla, joten tää koe vois vaikka mennä ihan hyvin? Ehkä.. Se koe on muuten tiistaina kello 16-17?!?!? Viiteen asti koululla SAKSAN parissa, eih!

Mähän alan jo vaikuttaa ihan kunnon uskovaiselta näiden mun Jeesusmenojen kanssa. Mut saatiin jotenkin houkuteltua isoskoulutukseen, ja siellä sitä taas oltiin. Vaikka Jeesus ei millään tapaa ole lähellä mun sydäntä, on tuolla kuitenkin kivaa porukkaa ja hauskoja juttuja, joten mikäs siinä..!

Yöks on luvattu muuten pohjosessa asusteleville yöpakkasta ja hallaa!! Onnea vaan Suomi!

Pyörtymispäivä joo
Multa muuten kyseltiin, että jos postaisin jotain spessua melkein 30 lukijan kunniaksi.. Onko ideoita?

5 kommenttia:

  1. Onneeee, 30 lukijaa täynnä!!! :D Ja söpsö kuva susta, mulla oli ihan kauhee... :'D

    VastaaPoista
  2. Onneeee, 30 lukijaa täynnä!!! :D Ja söpsö kuva susta, mulla oli ihan kauhee... :'D

    VastaaPoista
  3. Onneeee, 30 lukijaa täynnä!!! :D Ja söpsö kuva susta, mulla oli ihan kauhee... :'D

    VastaaPoista
  4. Onneeee, 30 lukijaa täynnä!!! :D Ja söpsö kuva susta, mulla oli ihan kauhee... :'D

    VastaaPoista
  5. Onneeee, 30 lukijaa täynnä!!! :D Ja söpsö kuva susta, mulla oli ihan kauhee... :'D

    VastaaPoista