lauantai 3. syyskuuta 2011

Tyynysotaa viideltä yöllä

Heipsii!

Otin nyt käyttöön tän uuden bloggerin, vaikuttaa siltä että bloggerin päivitykset on hyviä, toisin kuin vaikka ihanan facebookin.. :( Noo onneksi blogger onkin kivempi ja te olette ihania, tälläi by the way ♥




Perjantai oli ihana, kun sen sai viettää kaikkien rakkaiden kanssa. Äiti ja mun isäpuoli lähti ulos Saden äidin ja isäpuolen kanssa ja mä, Sade ja Minttu jäätiin vahtii meille lapsia :) Tilattiin pizzaa, katottiin telkkarii ja kuunneltiin musaa, eli ei ihmeempiä mut oli ihana chilli perjantai ilta. Ipanat saatiin nukkumaan ihmeen helposti, sitten menimme saunomaaan! Puolilta öin noi kanat alko penkomaan mun vaatekaappia ja annoin sitten parit vaatteet niille, kun toi pursuu sellasia vaatteita joita mä en KÄYTÄ, joten ihan hyvä päästä niistä eroon.. Sitten kateltiin himoshoppaajan salaiset unelmat (taas!) ja kello 3-4.30 olimme tyynysotaa pimeässä. Perjantai




Huomenna olis tarkotus mennä lintsille noiden samojen kahjojen kera, en tiedä sataako siellä vettä vai mitä, mutta menemme silti. Ei väliä vaikka olen vähän kipeä edelleen, menemme silti. Toivottakaa meille onnea!


Ihanaa lauantai-iltaa kaikille! :)


EDIT: Mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta ://

2 kommenttia:

  1. IHANAT noi eka ja vika kuva! IHANA rosa oot nii kaunis :)

    VastaaPoista
  2. no voi siiri ♥ sinäkin olet ihanaaa!! ja super kaunis :) DANKE!

    VastaaPoista