sunnuntai 18. syyskuuta 2011

voisitteko tilata minulle piipaa-auton, kiitos?



Ehtoota ihmiset!

 Kerrankin aktiivinen sunnuntai takana, tämähän on jo uutta! Ja syyskuukin vielä... Aamulla (lue: yhdeltätoista) heräsin kirpparille Valtteriin. Oltiin sovittu Julian kanssa että nähdään puol yks, mutta mä onnistun haalimaan koko ystäväpiirini täyteen ihmisiä jotka ovat aina myöhässä.. Ei sillä että itse olisin koskaan ajoissa, saatika perheeni, mutta tulipa odoteltua Hattulantien bussipysäkillä neiti J:tä sitten puolisen tuntia.. Noo ei siinä mitään, syksyinen auringonotto ei ole koskaan pahasta!

Vaikka me oltiinkin vasta yhdeltä valtterissa, löytyi silti kivoja juttuja, aikalailla perus settiä, mutta juttuja joita (melko) varmasti käytän. Voisin sanoa muutaman ahdistuneen sanasen tästä mun shoppailusta, mutta jos vaikka viette mut hoitoon tai jotain? Löydettiin Vallilasta myös ihana smoothie baari! Se oli semmonen ihana ja suloinen vaaleanpunainen, jossa oli smoothieta vähän joka makuun ja iihanan näkösiä kahveja ja kaakaoita! Mua muuten kyrpii tää hintaluokka Suomessa, eihän täällä saa mitään alle viiden euron! Joo joo, Euron Juusto, heh heh ja kainalopieru. Mä haluan Portugaliiiiiin!





Eikö oo hieno peili! Joo mäkin tykkään tosta salaman raiskaamasta kuvasta, mutta tosta ei vaan saanut hyvää kuvaa ilman salamaa. Toi on kierrätystaidetta, ihan älyttömän hieno livenä. Nää kuvat on niin persiistä että olis voinut jättää julkaisematta, mutta niin hieno peili on että oli pakko jakaa! Tykkään tykkään tykkään! Ja uniikkikappalekin vielä! Ja kultaaaa!

 
Smoothieiden jälkeen mentiin stadiin ja mä rakastuin taas yksiin kenkiin. Mä oon aina vihannut tollasia kenkiä, mutta mikä muhun nyt taas meni, kun käänsin takkini. Mä oon nyt turhan ärsyyntynyt mun materialismi rakkauteen, joten puidaan tätä kenkä asiaa myöhemmin.
Mä muuten näin eilen mun serkun ensimmäistä kertaa! Se täytti eilen neljä viikkoa ja se painoi just ja just sen kolme kiloa ja oli vähän vajaa 50 senttiä, eli super pieni! Se syntyi yli kuukauden etuajassa, mutta nyt kaikki on hyvin, vaikka pirpana pääsikin vasta torstaina kotiin. Voivoi, sulaa rakkautta!



Tuossa Dependin korallin värinen kynsilakka viime viikolta. Omnom, ihana!

Tiedättekös mitä, minäpä alan opiskelemaan vielä ruotsin vahvoja verbejä! Eikäää, en jaksa, en jaksa, en jaksaaaa! Ja tiistaina fysiikan koe.. Taidan lähteä maanpakoon. No, lepposaa sunnuntai iltaa vaan teille!


psst! jos joku tietää miten bannerin saa keskelle niin saa auttaa!

2 kommenttia: