tiistai 4. lokakuuta 2011

Himoshoppaaja vs. Hullut Päivät ..and the winner is....



Terve terve!

Tiistai ehtoonkin voisi käyttää hyödyllisesti lukemalla huomiseen matikan ja englannin kokeeseen, mutta nyt ei pysty, ei todellakaan! Mua on läksytetty suuresti mun super shoppailustani. Mä muka omistan yhtä monet housut kun muilla vaatteita, en kai! Ja että tää olis huolestuttavaa ja olisin matkalla vaikeuksiin. Vaikeuksiin?! Mä myönnän että mä shoppailen paljon, mutta kaikki on sitä H&M-Gina Tricot luokkaa, joten rahaa ei kulu kovinkaan paljoa. Mulla on kolme työpaikkaa, tuloni on sen about vähän yli satasen kuussa, josta menee rahaa myös bussilippuihin ja ruokaan. Säästän joka kuukausi noin puolet, ja ostelen säästöilläni lentolippuja ja puhelimia, joten musta mulla ei ole ongelmaa, pikemminkin mulla menee paremmin kun monella muulla nuorella. Eli siis onko mulla ongelmaa? Ei.

..joten Hullut Päivät saapuvat taas! Kuka nyt jättäisi tälläisen mahdollisuuden väliin? Mulla oli mieletön lista, johon kuului mm toi leoparditoppi ja noi farkkulegginsit, mutta karsin (!!) sen vaan tohon vyöhön, koska oon ettinyt tollasta vyötärövyötä jo pitkään, todennut niiden maksavan 13€, joten ihan fiksu ostos olisi. Toi ei oo ihan sitä mitä olin aatellut, mutta saa luvan kelvata, koska mulla on niin paljon vaatteita joita en voi käytää tämän elämääkin suuremman ongelman takia.

Ja nyt käsiksi itse Ongelmaan. Katsokaa tätä sivua, minkä te näistä haluaisitte eniten? Tunnetteko jonkun näistä esineistä huutavan teitä hinnallaan? Tai huutavan minulle. Kyllä. Siellä se iPod huutelee "JUHHUU!" ja odottaa sitä hetkeä, kun voi laskeutua turvallisesti kämmenilleni ja sanoa "I'm yours forever, dear". Kyllä, I do. Eikö olisi totta, että iPod 4+suojakotelo hintaan 199€ olisi järkevä ostos, eikö, eikö, eikö?!?! OI KYLLÄ!!

Tälläistä tällä kertaa, mitä mieltä te olette iPod touchista? Oletteko löytäneet Hulluilta Päiviltä jotain? Jakakaa tämä tunne!

8 kommenttia:

  1. tosta touchista vielä sen verran, et mun mielest toi tarjous on oikeesti hyvä, mut tarvitko sellasta? tai siis mä ymmärrän sua oikeesti täysin, mäki haluisin kosketusnäytöllisen et voisin pelaa, mut siihen tarkotukseen se hinta on vähän suuri, mut nii :) ja mun täytyy suostutella äiti hulluille päiville.. <3

    VastaaPoista
  2. erittäin hyvä pointti.. No periaatteessahan mä en tarvii, tai kuka nyt oikeesti tarttee iPodia tai uusia vaatteita tai mitään ikinä. Mutta kun mulla ei iPodia ole, ja mietin että voisin ostaa tän vaikka synttäri/konfislahjaksi ittelleni ku en mitään erikoista saanu.. :DD joten kyllä mä ehkä tarviin..?

    VastaaPoista
  3. Huonosti ja jotenki tyhmästi kirjotettu, mutta pointti oli siis hyvä ja niin!

    VastaaPoista
  4. Yritä ymmärtää rakas Rosa että yritämme vain herättämään sinut ja ehkäisemään ongelmat! Ajattelemme vain sinua!

    VastaaPoista
  5. miten musta tuntuu että mä tiedän kuka siellä kirjoittaa? Inte panic, mulla on kaikki ok! :)

    VastaaPoista
  6. Haha musta on vähän hupsua että tässä on kaikkea tavaroita ja vaatteita ja ostossuunnitelmia ja edellisen postauksen otsikko kuuluu "Mikään materia ei korvaa sitä, kun on rakkaita ihmisiä ympärillä" :D

    VastaaPoista
  7. Niin, mutta edellisesen postauksen otsikon idea olikin tuoda esille myös sitä, että niin paljon kuin shoppailenkin, mikään materia ei korvaa sitä, kun on rakkaita ihmisiä ympärillä! :)

    VastaaPoista