perjantai 28. lokakuuta 2011

Kaikki menee hyvin jos luulet sen menevän huonosti: koskaan et voi tietää tulevasta

Kas päivää!

Se olis taas niinku perjantai! Aamu alkoi tunnetusti taas köksällä, ja ei ei ei, mulle ei todellakaan sovi tää aamu yhdeksän täysruokailu, tunnen itseni hylkeeksi. Sen jälkeen mentiin kattoo 12c:n näytelmää (steiner) ja oli kyllä oikeesti hyvä, vaikka ne laulusoolot, noh, ne oli mitä oli!


Olin ihan vakuuttunut siitä, että tää viikko menee enemmän tai vähemmän perseelleen. Kun viime viikot on mennyt TETissä ja syysholidaytä vietellessä, ei nyt ihan meinannut tää koulu napata. Mutta päin honkia meni nekin luulot, kuten aina. Joka päivä on ollut jotain kivaisaa ohjelmaa, shoppailua (vähemmän kuin yleensä, saavutus!), hengailua, leffailua ja silleen. Oon myös tajunnut että mulla on maailman ihanimpia ihmisiä ympärillä, jotka ihan oikeesti välittää musta ja jaksaa mua kaikesta mun sekoilusta huolimatta (kuten Sade, Minttu, Julia, Siiri, Rebecca, Veera)
Lisäksi oon tutustunut myös uusiin ihmisiin ton isosleirin myötä ja muutenkin.. Eilen kävin kattomassa crazy, stupid love -leffan, oli ihan jees vaikka putosin heti alkuun kärryiltä mitä tapahtuu. No, mulla oli hyvää seuraa, vaikka meidät meinattiinkin häätää sieltä, kun oltiin kuulemma häiriöksi niille jotka "keskittyvät elokuvaan". Joo justiinsa nii.

Huomenna meillä on halloween bailut, rakkaat kolme pientä porsasta yhdistyvät jälleen (minä, Minttu ja Sade, ylläri oliko?), ihan perhejuhla meiningillä, toiset pienet possut on ihan innoissaan kaikista juhlista joihin tulee siskon kavereita, on se kiva olla suosittu, eihän iällä olle niinkään väliä, popular mikä popular.
Äiti oli ihana, se sisusti hetken mielijohteesta mun huoneen uudelleen! Äiti on just tollanen, että kun se saa jonkun inspiraation niin sitä ei pidättele mikään. Kerran se lähti maalaamaan seiniä keskellä yötä (kaiken lisäksi raskaana) ja kerran se meni pihalle peittämään puutarhaansa hallarievuilla ettei pakkanen puraise, yöllä tietenkin. Normaalii hei!




Koulukuva 9 lk.

Eipä puhuta tän postauksen laadusta mitään, yksinkertaisesti sanottuna aivoni ovat hieman sekavassa mielentilassa juuri nyt, nukkunut olen viimeksi joskus syysloman alussa, joten palatkaamme sitten kun aivoni ovat palanneet lomalta!

Mitäs teille kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti