keskiviikko 12. lokakuuta 2011

kun haavat sydämessä ovat paranemaan päin

Hallo!

Tää on ollut mielettömän kiva keskiviikko! Mulla on ollut siis syyslomaa koko tää viikko, joten loma onkin jo yllättäen puolivälissä.. Mitään kovin kummosta en oo ehtinyt tekemään, paitsi tietenkin lojumaan kahviloissa ja hihhuloimaan leffassa, mutta nää kuuluukin joka ihmisen elinehtoihin. Tänään näin mun äitipuolta pitkästä aikaa, mentiin ensin käymään muutamassa kultasepän liikkeessä ja ostin mun tulevalle kummitytölle sellasen vauvasormuksen.



Siitä sitten valuttiin sushille! Oli ihan mielettömän hyvää! Aaah rakastan, miksi en syö useammin sushia? Oikeestaan kukaan mun tutuista ei liiemmin diggaile merilevämöhnästä, joten kuka lähtis susheilemaan mun kanssa joku päivä? ;) Juteltiin siinä sitten ummet ja lammet, lähiaikoina on tapahtunut yhtä sun toista, surullisiakin juttuja jotka on vetänyt kaikkien mielet mustaksi, joten tuntui hyvältä vaan puhua. Musta tuntuu että iso kivi oltais vieritetty mun sydämen päältä ja nyt on helpompi hengittää.

Kaiken tän jälkeen tapahtui lisää ihania asioita! Tein nimittäin ihan mielettömän löydön:








Toppatakki VILA:sta, naisellinen malli, kiva väri, kiva kaulus ja vähän pidempi malli estämään perseessä roikkuvat jääpuikot. Ja hinta, 25 €!!!! I'm happyy!

Mun sekopäälauma lähti tänään mummolaan, mutta mä jäin kotiin kun ei nyt just jaksa takapajula oikeen kiinnostaa. Minttu tulee meille sitten pitämään mulle seuraa, järjestetään oikeen kunnon girls night, mässyä ja ruokaa löytyy vaikka pienelle kylälle. Ostin myös kasvonaamion meidän saunailtaan.



Lauantaina on tosiaan ne kummityttösen ristiäiset. En tiiä oonko sylikummi vai mikä on mun rooli, meen huomenna käväsemään pikku prinsessalla ja tiedustelen asiaa tarkemmin. Mua vähän pelottaa, sillä noi kokemukset kirkkotilaisuuksista ei oo kovinkaan ruusuiset (nimimerkillä pyörryin konfirmaatiossani), mutta eiköhän se hyvin mene. Pitää vielä päättää mitkä kengät jalkaani laitan.. Aion vetäistä päälle olkaimettoman mekon, pitää toivoa etten esittele rintsikoitani sitten koko seurakunnalle. Että lycka till sitten vaan. Ostin kultaiset sydän korvikset, kun aattelin laittaa mun ja ton vauvelin mummun antaman kultakorun kaulaani, kun oon enemmän hopeatyyppiä niin ei noita kultakorviksia mitenkään hirveesti ole..



Jeps, mutta palailkaamme! Mä yritän pikkasen siivoilla tätä läävää ennen Mintun tuloa (siinä tuskin onnistuen), mukavaa syyslomaa teille ihanaisille!



Mitäs tykkäilitte ostoksista?

8 kommenttia:

  1. Ihana takki! Ja mä voin tulla suhseilemaaan joku kerta :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, tykkään myööös! ♥

    JOOOOO, olis ihan sika kivaa! :)

    VastaaPoista
  3. voi ihana takki tosiaan, ja sushi on just hyvää, et jos huolitte mutkin mukaan, tulen :) ja kyl se varmasti menee hyvin se kastetilaisuus :)

    VastaaPoista
  4. Kiitostaa! Ja juu, kom med us tjtn sinnepäin! I hope so, mun pitää vielä lukee raamattuakin siellä ://

    VastaaPoista
  5. Oi että, kuinka ihana takki! Bongasimpa tuolta kuvista yhden ihanaisen seinäkellonkin (tuo musta kello portaiden alla, josta roikkuu jotain värikkäitä härpäkkeitä) :-) Valloittavan suloinen blogi sulla!

    VastaaPoista
  6. Kiitos! Joo, toi kello on ihana, ja noi härpäkkeet, mmm-mmm.. no meillä tuppaa roikkumaan kaikenlaista härpäkettä ja tilpehööriä kyllä joka nurkassa, voivoi :D Kiitos paljon muru! ♥

    VastaaPoista
  7. Sulla on ihana kirjotustyyli & ostokset ihania ! ♥ tykkäilen sun blogista satasella !

    VastaaPoista
  8. Voi kiitos kiitos ihanainen! :)

    VastaaPoista