sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Olen tuore kummitäti!

Halleluujaa teille!


I'm alive! Tänään oli tosiaan kummityttöni ristiäiset, ja tsädääm en edes pyörtynyt, kato edistystä! Tilaisuus pidettiiin pienessä kappelissa, jossa oli tosi kotosa fiilis ja jännitys hälveni edes vähän. Lisäksi porukkaa oli tosi vähän ja kaikki melkeen tuttuja, joten sillai kynnys ei ollut kovin suuri loppujen lopuksi, mutta tietenkin mua jännitti.. Pätkän luin raamatusta, mun ääni meinas lähtee johonkin ihan muille maille ja näin, mutta hyvin se kuulemma meni. Toinen kummeista oli myös 15-vuotias juuri ripille päässyt tyttö, joten meillä löytyi yhteinen sävel heti :) Se tosin joutui laulamaan siellä, joten toi kirkossa lukeminen on ihan riittävä mulle joo!

                
Anna Puu-Mestaripiirros
                                                      
Ja nimeksi tuli Nelli Hilja Kaarina Neitokainen piti kovaa ääntä itsestään, olihan ne sentään ihan omat bileet! Asusta ei ole ainakaan vielä mitään ikuistettua otosta, joten joudutte tyytymään näihin mitä on. Toi yllä oleva kappale laulettiin siellä, oli kyllä tosi tosi kaunis biisi! Ihana päivä oli, mä rakastan mun sukua!

5 kommenttia:

  1. Anna Puun Mestaripiirros on nii nätti biisi!

    VastaaPoista
  2. SIIRI

    No niin on, meinas itku päästä kirkossa!

    VALMA

    Kiitos kaunis!

    VastaaPoista