keskiviikko 5. lokakuuta 2011

se pikkuinen Rosa

Moikkamoi!

Näin alkuun, luulen ratkaisseeni ton Ongelma iPodin. Mä ostan sen! Mikäli niitä riittää, I hope so.. Jännittävää! Helsinki on täyttynyt taas keltaisista kasseista, toivon mukaan mullakin on perjantaina keltainen kassi kädessä..
Sain muuten saksan kokeesta 8½, joka on mulle todella hyvä numero! Olen ylpeä.



Mulla oli tänään hammaslääkäri, mutta koko haagan alueella olikin sähkökatkos. Aluksi en meinannut päästä sisään koko paikkaan, kun siellä oli automaattiovet. No kun pääsin sisään, hääräsi kaikki siellä pimeässä ja jouduttiin käyttämään paloportaita. Eihän siellä voitu tietenkään mitään tehdä, kun sähköä ei ollut. No kävin sitten siellä kääntymässä ja lähdin takasin kouluun. Bussipysäkillä aloin lörpöttelemään jonkun about kolmekymppisen naisen kanssa, ja puhuttiinkin siinä sit myös koko bussimatka, joten oli sitten puolen tunnin höpöttelyhetki joka sisälsi aiheet sähkökatkos, opiskelu, matkustelu, kielitaito, oikomishoidot, steinerkoulu, mannerheimintien maantieto, viittomakieli... Oli kyllä kiva nainen!

Huomenna mulla on liikeneuvottelu! Meen puhumaan mun TET-paikan pomon kanssa, eli meen siis yhteen päiväkotiin, surprise! Sieltä sitten töihin hoitotädiksi yhdelle ihanalle Paavolle. Kyllä työntekijänä kiirettä pitää!



Kuvituksena muutama erittäin laadukas kuva viime viikolta. Ärsyttävää kun meidän tulostin ei suostu toimimaan, joten skannaus ei toimi, mutta kuitenkin!

Haluisitteko muuten että listaisin jonnekin tähän blogiin suosituimpia postauksia, joten ei tarttisi aina erikseen kysellä tai etsiä tietoja ja toiveita, jotka on jo olemassa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti