tiistai 25. lokakuuta 2011

Vuosisadan avautuminen, kohteena negatiiviset kommentit ♥

Heippa hei!

Pahoittelut hiljaisuudesta blogin puolella, olin viikonlopun isosleirillä ja viime viikko oli TET-viikko, joten kiirettä piti.. Syynä on ollut myös pieni ärsytys tähän blogiin, tai ei blogiin sinänsä vaan muutamiin kommentteihin. Tiedän kyllä ettei anonyymien tyhmistä kommenteista pidä välittää, mutta minä välitän koska olen tyhmä tai viisas ja haluan selvittää muutamia asioita ja lopettaa oman ärsytykseni.



"Matkit ihan törkeen paljon Mungolifeä! Ulkoasulta täysin, kirjoitustyyliltä jne.."


"Voihan Mungolife: - muruset-sanan viljely - banneri - toi vaaleenpunanen tausta - "I DO I DO I DO!" - "note to self" - kirjoitustyyli - "ootte ihania!!!!♥♥" jne. Älä nolaa itteäs, oot varmasti ihana tyttönen, olis mukavaa jos blogiskin oli kirkkaasti sun OMA eikä kopioitu!"



Näitä "kopioit Mungolifea" -kommentteja on nyt tullut aika paljon, joka mua taas vähän ärsyttää, sillä mä en ole oikeasti matkinut yhtään ketään. Mungolife oli mun ensimmäinen blogi jota aloin lukemaan, jolloin se on varmasti totta että olen saanut Mungolifesta vaikutteita. Anna on kaunis ja hauska ihminen ja sen kirjoitustyyli ja puhetapa on jollain tapaa aika lähellä omaanikin ja huumori iskee muhun tosi kovaa, joka onkin suuri syy siihen miksi Annan blogia luen. Mutta miksi mä olisin niin helvetin tyhmä että mä alkaisin kopioimaan jonkun toisen blogia, ja haalimaan jollain epäaidolla kopiolla itselleni lukijoita? Tää blogi on mulle henkireikä, se tapa jolla mä purkaan sydäntäni. Kaikki tämä teksti ja tyyli pulppuaa omasta aivovarustuksesta ja omasta sydämestäni. Ehkä meissä on Annan kanssa jotain samaa, en todellakaan tiedä, mutta Anna on Anna ja Rosa on Rosa, Mungolife on Mungolife ja Murumania on Murumania. Siinä se.



"Voin kertoa että tällä blogilla suosion saaminen ei tule onnistumaan. Ulkoasu on suttuinen, banneri näyttää hätäisesti tehdyltä ja siinä on liian pienet kuvat. tuntuu myös siltä että tyylisi ei ole kovin kehittyny, eikä varsinkaan muodikas. Kuvat ovat aivan liian pieniä ja monet myös heilahtaneita ja epätarkkoja. Monissa kuvissa ei myöskään ole mitään ideaa/tarkoitusta blogitekstien asettelu on epälooginen, ja miksi tuonne alas jää jumalaton tyhjä tila ? Persoonasi ei jaksa kiinnostaa, olet pirteä perus teinityttö. Myös liika naamakuvien viljely karkottaa ihmiset. Ja ehdoton ei peilikuville. Summa summarum. Yritystä on, muttei tuloksia
."

No vaikkapa näin alkuun, ai minkäköhän vuoksi tyylini ei ole muodikas? Eiköhän me kaikki olla muodikkaita, ilman että pitäisi näyttää Saimi Hoyerilta. Mielipiteitä saa toki olla, mutta mulle tuli jotenkin tyrmätty olo tosta kommentista. Persoonani ei siis jaksa kiinnostaa.. Aha okei, no valitettavasti juuri tälläinen minä olen, kestäkää tai älkää. Olen siis pirteä perus teinityttö. Pitäisiköhän mun olla joku muu kuin perus teinityttö, ollakseni 15-vuotias? Olisiko viiltelevä angstemonuori parempi kuin pirteä perus teinityttö? En edelleenkään ole pakottanut ketään lukemaan blogiani, joten jos kyrpii niin terve, ei todellakaan tarvitse lukea.



Tämä oli nyt pieni avautuminen aiheesta joka on hiertänyt mieltäni jo pitkään. Kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta haukkuminen, tyrmääminen ja mollaaminen on musta väärin. Mä vaan olen mikä olen, enkä voi muuksi muuttua. Mä olen luonnostani sellanen ihminen joka haluaisi olla kaikille mieliksi, joka välttämättä ei ole kovin hyvä piirre. Eikä se ole edes mahdollista, valitan. Onneksi meitä on moneksi, erilaisuus on hieno asia. Toivon että tämä teksti voisi auttaa teitä ihania lukijoitani ymmärtämään joitain asioita. Ja 80% kommenteista ovat olleet ihania, rakastan teitä! Kaikki kommentit ovat tärkeitä ja kiitän niistä kaikista, huonojen kommenttien myötä itsetuntoni on kokenut kolauksen ja vahvistunut. Kiitän ja kumarran mikäli jaksoitte lukea tämän romaanin, olette mulle todella tärkeitä!

: Rosa

6 kommenttia:

  1. i totally agree with sipa, ja muutenki mä en oikeesti älyy miks ihmiset lukee sun blogii jos ei kerran kestä sitä..? eiköhän blogei oo jo pelkäs bloggeris ihan kaikkien makuun..

    VastaaPoista
  2. olen kuules täysin samaa mieltä, ehkäpä tämä auttaa ihmisiä ymmärtämään.. :)

    VastaaPoista
  3. jess! sain sut tekee tän! :)) hyvä rosa!

    VastaaPoista
  4. kyllä! nyt on parempi mieli :)

    VastaaPoista