torstai 3. marraskuuta 2011

joskus käy niin että on aivan pyörällä päästään

Heipsaaa!

Tää viikko on mennytkin paljon paremmin mitä olisin olettanut marraskuun ekalta viikolta. Tosin mun tavotteet yhdeksän tunnin yöunilta ei ottanut ihan onnistuakseen, mutta jos illalla on kivaa tekemistä niin eihän sillon malta mennä nukkumaan, eihän? No, kyllä elämässä joskus ehtii nukkua, mut just nyt ei oo oikea aika sille..




Mulla on kans joku keskittymishäiriö, mua kuoletuttaa (mun uus hieno termi) koulussa jatkuvasti enkä osaa keskittyä mihinkään. Mun on siis ihan pakko keksiä aina joku juttu mitä tehdä tunnilla, ettei vaan tulis perehdyttyä itse aiheeseen. Tää kuulosti huolestuttavalta. Kyllä mä nyt keskityn suht hyvin ainakin joihinkin aineisiin, mutku ei vaan meinais jaksaa. Tän ongelman takana saattaa kyllä myös olla eräs henkilökin ja mua ärsyttää että mun ysin panostusvuosi kärsii kun mun ajatukset pyörii nyt ihan väärissä asioissa. Ainakin on mukavaa ajateltavaa ja joku joka piristää mun muuten harmaata marraskuuta

Toinen huolestuttava asia on se että oon jumittunut Justin Bieberiin. Joo puolet lukijoista painoi juuri x-nappia yläkulmasta, mutta ihan oikeesti, Love Me kappale on soinut tänään varmaan 7 kertaa. Siihen kyllä liittyy niin hyviä muistoja, että saan siitä aina jotkut vibat, mutta silti. Justin Bieber?! Auttakaa, nyt ei oo kaikki kotona..

| Villapaita, Only | Farkkulegginsit, H&M | Kengät, EMU | Kaulahuivi, Gina Tricot |

Huomenna olis ruotsin risteilylle lähtö.. On kyllä kivaa, saa hyvää ruokaa ja muuta, tulee vaan ehkä pikkasen huonoon saumaan kun nyt just olis ihan kiva olla Helsingissä, kun on vähän uudet kuviot, mutta luulen että toi risteily tekee kuitenkin ihan hyvää. Yritän otella sieltä vähän kuvia tännekin meidän olohuonepotrettien sijaan!

Tää on jotenkin sekava postaus, pahoittelen ja tiedän pystyväni parempaan, mutta just nyt mun mieliala on tosi sekava ja mun on vaikea luoda mitään selkeää kun en ole sitä itsekään! Kiitän jälleen siitä että jaksatte mua, olette ihania!



2 kommenttia:

  1. aww oon kade sulle et sul on sentään jota ajatella koko ajan sillei et on joku syykin :) okei oli outo selitys mut joo :P Ja Love me on just paras biisi hei, mun mielest on huolestuttavaa et mä osaan sen jo ulkoo... :D

    VastaaPoista
  2. niin, kyllä mäkin tykkään pienestä ärsytyksestä huolimatta tästä tilanteesta :) .. oon huolissani vähän samasta asiasta ja sen kuuntelu kerroista kahen viime päivän aikana.. :D

    VastaaPoista