torstai 10. marraskuuta 2011

Maailman onnellisin tyttö

Heipähei rakkaat!

Olisko blogin pisin postaustauko takana tai jotain..? Mä oon vaan yksinkertaisesti ollut a) niin väsynyt b) ollut jossain muualla kuin kotona c) tehnyt koulujuttuja etten vaan ole ehtinyt postailemaan, vaikka sormet syyhyäis näpyttämään! Joten ei, en ole unohtanut teitä tai lopettamassa blogia, olen ollut vain kiireinen!



Eikö oo kohtuutonta, että meillä on neljä 8-16 päivää, vaikka mä en oo vielä ees lukiossa..! Oon ollut jotenki ihan mielettömän väsynyt, musta tuntuu että mä oon joku lahna joka makaa lattialla ja jonka päälle kaadetaan kokoajan lisää kokeita, esseitä, esitelmiä, aineita ja ties mitä velvollisuuksia. Mitä jos mä palan loppuun?

Toisaalta sitä pelkoa ei kyllä ole, sillä just nyt musta tuntuu että mä oon maailman onnellisin tyttö. Ensinnäkin, mun ympärillä on ihan mielettömän ihania ihmisiä. Mulla on muutama sellanen ihan best best ystävä ja paljon hyviä ystäviä, joita on tullut tänä syksynä isoskoulutuksen ja "uuden" koulun myötä lisää. Lisäks mulla on ihana perhe, vaikkakin liian kovaääninen ja niin outo ettei mitään rajaa, mutta silti niin paras.. Muutenkin ympärillä pyörii sellasia mahtavia tyyppejä, joita en oo nähnyt pitkiin aikoihin ja silti sellasia niin loistavia persoonia. Oon nauranut vatsani ihan rasitusvammoille (lisäks mua kutitettiin keskiviikkona ehkä vähän liikaa..), mutta mulla on jotenkin ollut vaan niin hauskaa! Tää naurun määrä saattaa toki johtua liian vajaista yöunista, mutta mun uus motto on että pääasia että mulla on kivaa, joten jos naurattaa niin mikäs siinä, vaikka nauraisit yksin kesken vakavaa historian tuntia, pääasia että on kivaa!

Lisäks mun peilikuva näyttää räjähtäneeltä porsaalta, mutta sekään ei häiritse mua. Mun hiukset sattuu nyt menemään vähän sinne sun tänne, iho on mitä on silmäpusseista puhumattakaan, mutta ei se mitään, on hienoa huomata, että sitä kelpaa kyllä sellasena mitä on.

Musiikkiakin on tullut kuunneltua tässä aika paljon. Mulla on nyt tullut tässä parissa viikossa sellasia niin rakkaita biisejä, joihin liittyy ihania ihmisiä, muistoja ja tapahtumia, joita mun on pakko kuunnella aina uudelleen ja uudelleen.



Huomenna meillä on Saden ja Mintun kanssa JUHHUU-päivä, koska on 11.11.-11! Mennään kolmistaan ravintolaan syömään, juhlistamaan meidän ystävyyttä ja uusia käänteitä mitä on nyt sattunut omissa elämissämme tapahtumaan. Kello 11:11 me huudetaan JUHHUUU, vaikka musta vähän tuntuu että sillon on äikän koe.... Mä tiedän että meidän kolmen ystävyys on ihan omaa luokkaansa!

Tänään vois yrittää mennä ajoissa nukkumaan ja koittaa lukea samalla Anne Frankin päiväkirjaa, joka on ollut nyt projektina aika pitkään niin äikän ku hissankin osalta. Jos yrittäis saada yli 8 tunnin yöunet, että jaksaa huomenna juhlia! It's friday, fun fun fun fun!

2 kommenttia:

  1. Voin sanoo et lukios helpottaa :-D Ainaki jos jäät steinerii... Mut sit taas toisaalta mä ite oon jo iha poikki 2 jakson jälkee :D

    VastaaPoista
  2. ai ooksä steiner lukiossa? :) toivon että helpottais, ainakin saan valita vähän sit niitä aineita joista ite tykkään :P

    VastaaPoista