lauantai 26. marraskuuta 2011

Maailman PARAS lauantai?

Morbaa!

Ja mukavaa lauantai ehtoota kaikille! Tää on ollut ainakin alkupäivästä tosi kiva päivä, rakastan yli kaiken rauhallisia aamuja jolloin saa lagittaa ihan rauhassa, juoda capuccinoa ja syödä mozzarellaleipää aamiaiseksi koneen ääressä jalat pöydällä hyvää musaa kuunnellen. Tää oli kerrankin sellanen aamu, vaikka mun ääni oli lähtenyt kokonaan, no, sen siitä saa ku kiljuu ulkona ja hyppelee liian vähissä vaatteissa. Ilta jatkuu samoissa merkeissä kuin aamukin, vaikka mun piti kyllä mennä hengailemaan ulos mutta suunnitelmat meni plörinäksi, taas, mutta oharit tai ei, ilta kuitenkin jatkuu hyvää musaa kuunnellen ja mussuttaen kaikkea enemmän tai vähemmän epäterveellistä.
Mulla on myös maaaailman ihanin pikkuveli:


Eilen olin shoppailemassa Siirin kanssa, oli aika awesome friday, ostelin kivoja jutskeleita ja sain höpistä taas oikeen kunnolla kaiken maailman murheita, joka oli aika virkistävää koska Siirin kanssa jutskailen paljon harvemmin, mutta silti se on sellanen tyyppi joka tuntee mut ja mun elämäntilanteen tosi hyvin. Kolme tuntiahan siellä Coffee Housessa vierähti, hups..!


Heeey kerrankin sain ostettua eyelinerin! Tää oli itse asiassa Siirin suosittelema, edullinen ja tussimainen, juuri sellanen jota olin ettinyt ja ihan hyvältä vaikuttaa, harjotus tekee mestarin ja silleen :)



Unohdin alkusyksystä mun meikinpoistoaineen mökille ja Lumene Natural Code on nyt uudistunut, joten pitää toivoa että tää on yhtä hyvä kuin se vanha..



Mitä olisi perjantaishoppailu ilman heräteostoksia? Ciao-paita Gina Tricotista.

Mä en ihan tiiä mikä on musta kivoin tapa viettää lauantaita, tykkään kyllä ihan näistä chillailupäivistäkin, mutta välillä mua alkaa ahdistamaan että mä tuhlaan mun vapaapäiväni kotona nyhväten. On kanssa kiva mennä kavereille yöksi tai järkkäillä kotona leffa- ja saunailtoja, mutta on kanssa kiva mennä pörräilemään ulos, vaikka se on kesällä monin verroin mukavampaa hommaa. Riippuu vuodenajasta, mielentilasta ja seurasta tottakai. Tärkeintä on musta se että saa NUKKUA. Rennot aamut ja illat jolloin saa valvoa, siitä on lauantai tehty!

Mikä on teistä paras tapa viettää lauantaita?

4 kommenttia:

  1. Mulla itellä on 2 eri vaihtoehtoa parhaaseen tapaan viettää lauantaita: 1. kotona makoilu+kokkailu+syöminen+elokuvien katseleminen joko yksikseen tai porukalla, ja 2. ulos syömään kavereiden kanssa+hyppelyä jossain huitsinkuikassa+hyvän kirjan lukemista rättiväsyneenä illalla. Ja yleensähän nää vaihtoehdot ei toteudu ko 3 kertaa vuojessa...paitsi eilen oli vaihtoehto nro 1! :D

    VastaaPoista
  2. Tollaset on parhaita kyllä, oikeestaan nukkumisen lisäksi parasta lauantaissa on myös hyvä seura ♥

    VastaaPoista
  3. se vanha natural code on kulkenut nyt jonkin aikaa mun laukussa ;)

    ~Tepa~

    VastaaPoista
  4. mitä sä täällä teet? :D
    no mutta hieno juttu, jos luovutat sen vaikka samalla kertaa kun ne tet-paperit ;)

    VastaaPoista