torstai 24. marraskuuta 2011

Marraskuita ei ole tarkoitettu opiskeluun

Terbaa!


Voihan jubalation minkälainen marraskuu, joka päivä on jotain ohjelmaa -tosin sellasta josta tykkään-, mutta silti oon aika uupunut, etenkin koulussa.. Käppäilen tunnilta tunnille ihan sumussa ja tieto menee sisään yhtä nopeasti kuin se tulee ulos. Kirjoitan kyllä muistiinpanoja taululta, ymmärtämättä kumminkaan yhtään mitään mitä me käsitellään. Välitunnit menee läksyjen teossa ja kännykkä on kaveri tunneilla.. Anteeks, mut mä en vaan yksinkertaisesti jaksa keskittyä! Mun historianvihko on ihan kesken, palautuspäivä oli hupsista keikkaa joskus kaukana menneisyydessä. Kun alan listaamaan näitä tekemättömiä töitä niin ..ei, sainkin paremman idean, jätetään se listaaminen kokonaan niin säilyy jonkinlainen torstai ehtoon mielenrauha.



Näin isiäkin tänään! Viime kerran me nähtiin elokuussa.. hupsis. Nytkin käytiin pikaisesti lounaalla, mutta silti tuntui siltä että oltaisiin nähty eilen viimeksi, samanlainen sähläri kun aina ennenkin. Huoh, älkääpä syyttäkö mua siitä minkälainen mä oon, syytän yksinään geenejä.

Huomenna shoppailemaan Siirin kanssa Isukki antoi juuri sopivasti rahaa, joten here we go.. Yritän chillata ja pitää itseni aisoissa, mutta mutta.. välillä tapahtuu niin että sortuu! Josta tulikin mieleen että mä oon 24 päivää mäkkilakossa.. Joo, kyllästyin siihen ettei mäkissä voi syödä ilman kebabukkojen häiriköintiä ja silmäniskuja big macin takaa, lisäksi chiken el macoja ei myydä enää eikä pollo jr. ole läheskään yhtä hyvää. Lisäksi kuulin ällöttäviä faktoja kananugettien valmistuksesta, joten päätin että nyt olisi hyvä hetki lopettaa tämä mäkkäriretkahdus ja ryhdistäytyä. Mua voi jo kohta kutsua urheilijaksi, ei mäkkiä, 47 vatsalihasta päivässä ja oon kävellytkin paljon enemmän kuin yleensä! Palkitsen itseni napakorulla kun olen bodaillut tarpeeksi, ja toki pari motivaatio shoppaustakin on ihan kohdallaan!



Tässä on muuten mun uudet lempparikorut! Glitterin feikkirustoläväri, olisko ollut kastelahjaksi saatu nuottiavain ja Nominationit+Thomas Sabon helmikoru, ovat kaikki itseasiassa tällä hetkelläkin käytössä :)

Käykääpä muuten tykkäilemässä mun kuvasta täällä, bublaa betan sivuilla jossa piti esitellä lempparikenkiään ja niiden ympärille kehitettyä asukokonaisuutta. Mun lempparikengät on noi kukkakorkkarit, joten laitoin ton kuvan joka itseasiassa taitaa olla bannerissakin. Käykää lisäilemässä omiakin kuvianne niin tulen tykkäilemään!

Mukavaa torstain jatkoa teille, olette muruja edelleen vaikka tää marraskuu onkin ollut vähän haastavaa aikaa bloggailulle, olette kuitenkin tärkeä osa mun elämää ja silleen, pus!

2 kommenttia:

  1. aa tykkään hirmusesti sun kirjotustyylistä :) ja mikä toi kenkäjuttu bublaa beta on? :o

    VastaaPoista
  2. voi murmeli, kiitos ♥ se on ilmeisesti joku nettikauppa+lookbook tyyppinen jutskeliini, ite löysin sen ton kilpailun kautta :)

    VastaaPoista