tiistai 15. marraskuuta 2011

PanÖstaja?

Terba!

Mun aivoissa suhisee, olin kahdeksasta neljään (auringon noususta auringon laskuun) koulussa, tulin kotiin ja aloin tekemään hissan esseetä Anne Frankista. Kello on 19.07 ja olen nyt lopettanut opiskelun tältä päivältä, koska en jaksa välittää läksyistä. Todella kiinnostava päivä takana siis, seuraavaksi salkkarit ja nukkumaan, oh yes!
Toisaalta ihan hyvä näin, sillä suunnitelmissa oli leffan katteluu kaverilla, joka olis vieny koko illan=essee kasautuu siihen samaan tekemättömien jutskien kasaan ku kaikki muutkin kukkakärpäset, joten jeejee oli hyvä ja hyödyllinen ilta, in my dreams.



Jos aletaan keksimään lisää kivoja puolia MTT:stä (Maailman Tylsimmästä Tiistaista), niin saan ainakin levätä ja istuskella lämpimässä, taisin tulla sunnuntaina vähän kipeeksi kun sain kaverin kanssa idean mennä hengailemaan hietsuun kivana marraskuisena iltana, koska en keksiny sit mitään kylmempää paikkaa koko Helsingistä ku se uimavalvojan tuoli. No mut kivaa oli, eiks se oo se pääasia. Marraskuussa nyt kuuluu olla vähän kipeenä ni voi voi. Ainiin ja kävin kattomassa Paranormal Activity 3:sen, oonko tulossa hulluks vai mitä, minä joka pelkään ja säikyn kaikkea. Mut oli se jopa hyvä, vaikka omasta ehdotuksestani en olis menny sitä ikinä kattomaan. Ainakin oon nyt puristanut leffaseurani kädet verille, kiljunu tärykalvot puhki ja sillä viissiin, yks olennainen piirre mun ystävissä on kärsivällisyys ja hyvä sietokyky. En oo mikään helppo tapaus näemmä.



Mitäs diggailette uusista kenkähärpäkkeistä? Mä en oo päättänyt vielä rakastaako noita vai ei, mutta eiköhän se mielipide etene tässä viikon mittaan. Ainakin on lämpimät vaikka pikkasen isot onkin. Korkokin on just tollanen sopiva, ei tarvita akrobatiaa noiden kanssa kävelemiseen (mut se näytänkö kamelilta vai ihmiseltä onkin eri asia) mut silti saan pituutta sopivasti eikä näytä kuitenkaan miltään nysien kanssa nyhväämiseltä. Jebsaa, ihan mukavat talvipopot!

Vois mennä kattoo salkkarit ekaa kertaa kahteen viikkoon, on jotenkin jäänyt kun on ollut joka ilta jotain, lisäksi vois yrittää tehä vatsalihaksia ja aikasin nukkumaan.. Nauttikeepa tiistai ehtoosta!

2 kommenttia: