torstai 17. marraskuuta 2011

Shopaholic on herännyt talvihorroksesta, oh no!


Terbsaa!

Tänään oli se niin tyypillinen marraskuinen aamu kun voi vaan olla. Näin eka ihan tosi ihmeellisiä unia (enkä ollu ees juonu kokista) ja aamulla oli ihan mieletön väsymys, tottakai. Pyörryin sit vessaan, ei siinäkään toki mitään uutta. Raahauduin takas sänkyyn ja äiti leikki roomserviceä ja salaa myhäilin katellessani kelloa, 8.15 ja mä makaan hyvällä omalla tunnolla peiton alla. On tässä vähän flunssan poikastakin ollut ilmassa, huomenna ehkä paremmalla menestyksellä, ainakin köksätunnille on pakko päästä!




Kävin vähän kurkkimassa tota H&M Versace mallistoa, vaikka mulla ei niihin varaa olekaan. Eikä ne ees ollut ihan my style, mutta ihan tuolta basic puolelta löytyi kivoja jutskeliineja!

1. Mullahan on se VILAn talvitakki, jota oon jo käytellyt kun tuolla on yksinkertaisesti ihan järkyttävän kylmä. ..mutta enhän mä nyt yhellä talvitakilla selvii! Tai no on mulla pari rumaa Espritin takkia, jotka on sit sillon ku on tositosi kylmä, mutta kun mä oon ettiny toppatakkia jossa olis vyö JA karvahuppu ja toi on JUST SELLANEN! En tiiä miten lämmin toi on, toisaalta haluisin kans parka takkia, mut mut anteeks, mun sydän on jo ton takin luona, I can't do nothing :)

2. Aivan täydellinen toppi, joka käy niin pikkujouluihin että normivaatteeksikin, niin kesällä kuin talvellakin. Ja ei oo musta, violetti on aina tyylikäs jouluväri!

3. Oon ettinyt vaaleansinisiä korkeavyötäröisiä farkkuja koko syksyn, ostellut parit virheostokset ja myynyt ne eteenpäin enkä vieläkään ole löytänyt niitä mitä etsin, mutta mun vaatehuone huutaa vaaleansinisiä farkkuja, joten ne hiipii pikkuhiljaa jo tonne must have -listalle, eikä 20€ oo kovin paha hinta farkuille!

4. Oon halunnut jo vuoden jonkun jakun/bleiserin joka olis sellanen naisellinen ja rock yhtäaikaa, ja musta toi täyttää sen. Se tais olla alennuksessakin.. Lisäks sopis ton topinkin kanssa hyvin..

.. because I want, I need..! Mum.. pleaseeee!




.. ja ilta taitaa jatkua seuraavissa merkeissä, toivottakaa mulle onnea!

2 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita!! Varsinki toi toppi! Ja eihän yli 40 vatsalihasta oo paha : D

    VastaaPoista
  2. No niin on, pakko saada! :) ..no, sanotaanko näin ettei vatsalihakset oo ihan mun juttu, mä en vaan meinaa päästä sieltä lattialta ylös.. mutta tein kuitenkin äsken 50 vatsalihasta, oon tosi ylpee! Vielä kun jaksais joka päivä.. :P

    VastaaPoista