tiistai 1. marraskuuta 2011

Sushia yltiöpäiseen ja aivot turruttavaan väsymykseen

Terpsa!

Tää kellojen siirtäminen ei oo ihan mun juttu.. Oon ihan yliväsynyt, eilinen meni hilluessa ja mylviessä, tehden jotain niin älyvapaata, ettei meitä luultaisi 15-vuotiaksi edes kilometrin päästä. Ja tää kahdeksan tunnin koulupäiväkään ei nyt ihan paranna tätä mielentilaa, Panostaja Rosa ei nyt ollut se päivän teema tänään..

Eilisiltainen facebook päivitys:
"OMNOMNOM ahaa alan ymmärtää, tämä kellohan on täynnä pyöriä!!! ÖLIMÖLIMÖLI pidän nurmikosta LÖNKSLÖNKS olen Karin Kyrpälä päivää BÖÖBÄÄÄÄMÖÖ 9c rikkoi tänään yhden oven ja pulpetin MUUUMÄÄÄÄÄ= it's monday!"



 




Viikonloppuna oli halloween pippalot kotona, ketkäpä muutkaan kuin Minttu&Sade pamahtivat paikalle, teimme sushia, katottiin Black Swan ja säädettiin kaikkea yleispervoa ja älyvapaata. Tää syksy on nyt vähän tällänen.. Mutta, olen sanonut tämän aiemminkin, pääasia on se että on hauskaa!

Musta on muodostunut myös eräänlainen tekstari addikti.. Olen omistanut erään ihmisen numeron noin kaksi viikkoa, ja tekstareita on lähetelty/saatu 400 molemmin puolin. Viestien kohde on tosin vain yksi ihminen ja mulla on joku " Tekstaa niin paljon kuin sielu sietää "-tarjous, joten mikäs siinä..  Löydän selkeästi itsestäni uusia sivupersoonia..?



Viikonloppuna olis ideana lähteä Tukholmaan..! Ruotsin risteilyllä on parasta varmaan se syöminen.. Tai kaveri kenen kanssa lähden, ei oo mikään bilettäjä/shoppailijatyyppinen ihminen, mutta meillä on silti aina super hauskaa! On hienoa että on erilaisia ystäviä!


Tiedän muuten viime vuosilta sen, että etenkin marraskuussa mun väsymystaso on ihan mieletön, joten toivon että ymmärrätte jos en vaan yksinkertaisesti jaksa päivitellä blogia päivittäin. Teilläkin on kivempaa lukiessanne suhteellisen järjellisiä ja hyväntuulisia postauksia, kuin kuolemaväsytysvitutus-postauksien kaltaisia sepustuksia!




Miten te pidätte itsenne elossa marraskuussa?

ps. Puoli vuotta toukokuuhun!

2 kommenttia:

  1. Ihan sillä tiedolla että mulla on synttärit marraskuussa, mä jaksan kahlata läpi koko kuun :D lisäksi mä mussutan tavallista enemmän karkkia/suklaata sillon. Itse ennemminkin kuolen lokakuussa :D

    VastaaPoista
  2. No toi on varmaan helpottavaa :) Mulle koko syksy on aika haastavaa aikaa, ryömimistä vaan kohti joulua :D Karkki, tee, glögi, sauna, kaverit ja leffat auttaa! :)

    VastaaPoista