lauantai 10. joulukuuta 2011

Kävelevä kataströöfi!

Terböös!

Toi mun joulukalenterihan edistyy oikein loistavasti.. Nooh, ei siinä mitään! Kuvitan nyt tätä postausta ihanilla kuvilla vuoden varrelta Pahoittelen muutenkin tätä hiljaisuutta, mutta tää on ollut taas sellasta härdelliä tälläkin hetkellä että huh huh!

Minttu muutti keskiviikkona meille, kun sen äiti on niin paljon töissä ja se viihtyy muutenkin meillä nykyään melkeen paremmin kuin kotonaan, joten ei siinä mitään. Meillä tuppaa aina olemaan joitain ylimääräisiä kotona, mutta ei se meitä haittaa..! Harvemmin me ollaan täällä pelkästään omalla porukalla, että ei siinä mitään, ovi on aina auki, tervetuloa meille! :)




Toukokuu 2011- Riitu&Rosa


Tääkin päivä on ollut niin sekavasta päästä ettei mitään rajaa.. Kuvitelkaapa tilanne, jossa mä työnnän Riitua rattaissa pitäen kohmeisilla sormillani kiinni kaiken maailman kasseista, toisessa kädessäni väärinpäin kääntynyt sateenvarjo, rattaiden työntöaisassa roikkuu Ranja niin että koko kärryt on suistumassa jatkuvasti ojaan. Lisäksi me kaikki kolme viehättävää naishenkilöä olemme täysin litimärkiä sillä vettä sataa kaatamalla ja vaakasuoraan. Jes! Selvisimme kuitenkin bussiin rattaiden ja nyssyköiden kanssa, vein Ranjan telinevoimisteluun ja sieltä sitten Alepaan ostamaan banaaneja, pillimehua ja karjalanpiirakoita niinkuin kunnon YH-äiti konsanaan! Sain kuulkaas oikein kivoja katseita ohi kulkevilta ihmisiltä, lisäksi kun vielä rynkyttelin alas kaiken maailman portaita niin että tavaraa vaan varisee, takana elämäni hehkein päivä..


Tammikuu 2011 - Riitu, Rosa&Ranja

Nojoo, ilta oli kyllä mukavan puoleinen, kävin leffassa ja hauskaa oli, voi herranen aika oon kyllä tässä miettinyt moneen kertaan että miten ihmiset jaksaa mua, mun elämää, perhettä ja kaikkea muutakin sekopäistä oheismatskua mun elämässä.. Ihan totta.. Mut silti oon kyllä kiitollinen jokasesta ihmisestä joka pyörii mun elämässä, ootte parasta ihan oikeesti tuun hulluksi ilman teitä!










Maaliskuu - Himos, Rosa

Mä en enää kestä mun pelikuvaa.. Voisinko päästä solariumiin, kasvohoitoon, hierojalle, kampaajalle, manikyyriin, pedikyyriin, ripsihoitoon ja vaikka ulkomaille, eihän tästä tuu enää yhtään mitään! Kalpea ja muutenkin ällöttävä naama, hiukset harottaa ja mun rusketusrajat haalistuu, kulmakarvojakaan en enää kestä ja kaikki.. Joo oon ihan onnellinen että olen kaiken valosan ajan meiän hämärässä koulussa niin ei pienet probleemat näy kilometrien päähän. Lisäks mulla on pieni joulujuhla kriisi, hiukset: auki vai kiinni, meikki: onko irtoripset turhan överit, kengät: mistä perseestä mä nekin repäsen tähän hätään korut: kultaa vai hopeeta.. ?


Olipa taas vuodatus, oon huono kertomaan asioita lyhyesti, pahoittelen, mutta mä nyt vaan satun olemaan kova puhumaan.. Blah, blah, blah, öitä murut! Kauniita unia, lentokoneita ja junia, oman kullan kuvia ja pekonia ja munia! :--)


4 kommenttia:

  1. äh mä en oo jaksanu miettii tota joulujuhla juttuu viel ollenkaa, mut hups jouluhan onki jo kahen viikon päästä! Aika kuluu nopeemmin ku ajatukset.. Enkä oo lahjojakaa ehtiny hommata..

    VastaaPoista
  2. no vähän sama vika.. :D meinaa vähän stressi kasvaa vaikka pitäis rentoutuu ja nauttii joulusta mutku ei oo joulu fiilistäkää viel :(

    VastaaPoista
  3. ootko lopettanu bloggaamisen?

    VastaaPoista
  4. en :) tässä on nyt vaan ollut pientä tilannetta päällä joka on syy tähän hetkelliseen blogitaukoon, palaillaan pian!

    VastaaPoista