torstai 1. joulukuuta 2011

Olen Rosa ja olen epänormaali, mutta en ajatellut muuttua miksikään

Heibaa!

 Se olis sit joulukuun eka! Ei herranjumala tää vuosi on mennyt ihan älyttömän nopeesti, paljon on ehtinyt tapahtumaan jollain tapaa elämäni hirvein vuosi, mutta kuitenkin lyömättömästi paras. Oon kasvanut niin paljon (lähinnä henkisesti nimimerkillä 163 cm) että musta välillä tuntuu etten mä enää tunne itteäni, tai se vanha Rosa on jotenkin häipymässä, se mikä mä olin 14-vuotiaana. Mulla oli synttärit elokuussa ja musta tuntuu että kesän jälkeen mä oon vaan muuttunut tosi kovaa ja oon jotenkin ihan erilainen. Mihin katosi se ujo ja hiljainen tyttö joka punastui aina välillä, nyhväsi illat kotona ja oli hyvä koulussa? Katoin yhtä videota jossa mä säädin tiistai-iltapäivänä mm istumalla lavuaarissa. Mua hymyilytti kun mietin että oikeesti, toi oon minä, mä näytän tolta, puhun tolla tavalla, juoksen noin ja teen tollasta ihme säätöä jatkuvasti.. It's really me..? Mutta ei siinä mitään, kai mä oon ihan jees!



Oon muuten tässä viime aikoina kuullu että tätä blogia lukee aika monta mun tuttua ketä en olis ikinä ajatellut eksyneen seurailemaan mun älyvapaata tilitystä mun yksitoikkoisesta elämästä.. Muutama häpeäpurkaus on jo ehtinyt tapahtua kun oon kelaillut mitä kaikkea mä oon tänne kirjoitellut, mutta sitten tajusin että beergele, mä nyt satun olemaan vähän blondi, vajaa, hysteerinen, shoppailuun taipuvainen, sekopäinen, kuitenkin elämäniloinen, steiner ja weird mutta voi voi sellanen mä oon enkä ala muuttamaan itseäni tai suodattamaan mun juttuja kenenkään muun kuin oman itseni takia. What's the point? Eli mä oon tosi otettu että jaksatte lueskella näitä sepustuksia (40 lukijaa, kiitoskiitos ihanat!), tiedän olevani välillä enemmän tai vähemmän kummallinen, mutta kestäkää se, because I am what I am

Pöllökorvikset, Seppälä

Rihanna - Drunk On Love

                                                  
ps. Sain saksan verbikokeesta kasin, kun viime kerralla sain nelosen..! Tämän mahdollisti se, että luettiin kokeeseen Mintun ja Saden kanssa saunassa muovipussiin käärityn saksankirjan kera (opiskelimme toki vain saksaa emmekä puhuneet mistään muusta). Kyllä hätä keinot keksii, kolme viisasta (krhm) naista laittavat päät yhteen niin kyllä niitä tuloksia tulee! .. ja mitä puhuimmekaan siitä omalaatuisuudesta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti