torstai 5. tammikuuta 2012

Cup of good feeling, please?

 HAY!

Ooh, sometimes I get a good feeling, yeah! Yks mun uudenvuoden lupauksista oli se etten stressaisi liikaa ja ahdistuisi niin helposti pikkuasioista, huomasin nimittäin taas sen olevan yks mun suurimpia ongelmia. Alkuviikosta kehittelin päässäni kaiken maailman ongelmia jotka oon todennut vaan yksinään mun omiksi ongelmikseni eikä ne liity niihin muihin ihmisiin sitten millään tavalla, aivotyöskentely vaan vähän suistui raiteiltaan. ..mutta se että pystyn myöntämään tämän on jo alku ja mulla on koko vuosi aikaa päästä tästä eroon! Piece of cake ja silleen..





En halua edes yrittää laskea kuinkas monta kertaa onkaan tullut istuttua kahviloissa tän joululoman aikana.. Puhumattakaan siitä miten paljon mun mässäilyihin on kulunut rahaa. Yleensä oon suhteellisen säästeliäs (no olen olen, lopettakaa se nauraminen siellä) mutta nyt oon vaan mennyt sillä fiiliksellä että " joulu se on mässäilyä varten! " ja tässä sitä nyt ollaan. Toikin kuvassa näkyvä juoma on Chai Latte joka saatiin Julian kanssa hetken mielijohteesta ostettua, tossa oli jotain rommia ja ties mitä lie ja tehtiin se virhe että mentiin kahville ennen leffaa (sen päivän 
toinen kolmas kahvilareissu) ja myöhässä oltiin as always (laskeskelin että oon ollut neljä viimestä kertaa leffassa 5-20 minsaa myöhässä, oops!

My little stalkker bro, yea!


Tää joululoma on kohta ohi! En kestä! Tää on taas ollu ihan maailman paras aikakausi jotenki, nyt menee vaan hyvin! Joka päivä on ollut kivaa (no okei okei on sitä välillä tullu angstailtuu) mut nyt onkin talvi ja pimeää joten se että mä pidän yhtenä vuoden parhaimpana aikakautena aikaa marraskuu-joulukuu on jo tosi great! 

Mua ärsyttää tää mun kirjotustyyli tällä hetkellä, mun keskittymistaito on valunut johonkin ihan olemattomiin tässä loppuvuodesta, numerot on laskenut ja juttujen taso myöskin (en tajuu miten te jaksatte mua ystäväiset, jutut sitä tasoa että..!) Hei olen Rosa ja olen käyttänyt heroiinia yhdeksän vuotta ja nyt on pahat vieroitusoireet ja vibaukset.. Oikeesti en todellakaan ymmärrä mikä mua vaivaa! Mun puhelin on täynnä sellaista videomateriaalia etten kestä, mun joululomayöt on mennyt sitä rataa että oon naureskellut yksinäni noille videoille joille ihanaiset ystäväni ovat ikuistaneet loppusyksyn säätämiset, lisäksi oon chattaillut facebookissa niin älyvapaita keskusteluita etten kestä, äitikin heräs yks yö siihen kun nauran koneella ihan henkihieverissä (moi iskot, ootte viihdyttävää seuraa).. Että joo tälläseen tapaan menee nykyään, toivottavasti tää tästä koska nyt keväällä pitäis ihan oikeesti panostaa, jolloin toivottavasti myös tää blogin taso paranisi edes vähäsen.. Kyllä tää tästä, jeeboulen vielä nää kolme loma päivää ja sitten kokoan itseni! ..or not.. 

Ja lopuksi esittelen vielä mun uuden parhaan ystävän:

" Kauniita unia, oman kullan kuvia, lentokoneita ja junia, pekonia ja munia! "
:lla Tuomas-sammakko

2 kommenttia:

  1. = maailman ihanin unilelu, en pysty enää nukkumaan ilman ♥

    VastaaPoista