lauantai 28. tammikuuta 2012

everybody wants happiness, nobody wants pain, but you can't have a rainbow without a little rain

Ciao..!

Se ois sit perjantai jälleen..! No, on niitä parempiakin päiviä nähty, lisäks tuolla on niin saatanan kylmä etten voi liikkua tuolla yhtään. Ennen kun tästä tulee masentava angst postaus tulin nyt vähän niinkuin ilmottamaan/vastaaman "milloin postaat?" -kommentteihin, että pidän pienen blogitauon. Nyt on vaan sellanen elämäntilanne että mulla on tosi paha olla, on tullut tässä itkeskeltyä sitten viime vuodenkin edestä vaikka olihan sielläkin avioeroja ja itsemurhia (hehe, hauskaa tää elämä), ja musta tuntuu teennäiseltä kirjottaa jotain ilosta tilulilutekstii ku olo on samanlainen ku mun sisällä olis tapahtunu afganistanin pommi-isku, eikä kenestäkään ole kiva lukea masentunutta tekstiä ja itkubiisien sanoituksia, joten parempi pitää pieni tauko. Enkä hae tällä nyt mitään huomiota, ajattelin vaan ilmottaa, että en ole lopettamassa blogia tai mitään, lyhyt itsensä kasaamistauko vain.  Everybody wants happiness, nobody wants pain, but you can't have a rainbow without a little rain.
Tumblr_lygr2yfofe1rnu4eoo1_500_large

Enkä ole nyt hyppäämässä katolta, asiat järjestyy kyllä vaikka nyt ei siltä ihan tunnukaan. Tajusin että mulla on ystäviä jotka ostaa mulle suklaata, perhe joka tekee mun lempiruokaa, opettajia jotka halaa, hyvää musiikkia ja ruokaa. Tosin se tärkein jonka oon menettänyt puuttuu, eikä sitä korvaa joku säälittävä suklaalevy, mutta elämässä on pakko jatkaa eteenpäin vaikka näyttäisikin suomursulta.
Don't you worry bad things, be happy&hakuna matata

See you later, alligatores!

1 kommentti:

  1. erositteko vai sun poikaystävän kaa vai mitä? :( ei tietty tarvi vastata jos siltä tuntuu! mut hei kasaile ittes rauhassa ja älä stressaa blogista :)

    VastaaPoista