maanantai 2. tammikuuta 2012

Joululahjat 2011 ♥

HAYYY!

Hyvää uutta vuotta ihanat! Vuosi 2011 vaihtui suhteellisen lepposissa merkeissä täällä meillä päin, olin Saden kanssa kaupungilla hengailemassa ja nähtiin Senaatintorin upeet ilotulituksetkin! Yö tosin kului roudatessa sit yhtä jurrista kaveria rautatientorilta oulunkylään kun se ei ihan jaloillaan pysynyt, mutta ei se mitään, meitä oli kiva porukka ja kaikista vastoinkäymisistä huolimatta hauskaa oli!

Kuvailin tässä vähän noita joululahjoja, puuttuu kyllä osa kun ne on mennyt jo käyttöön/oon kadottanut ne jonnekin huoneeseeni/muuta mielenkiintoista, mutta tässä osa!





Rock Angel-hajuvesi, aika ihanan tuoksunen oikeesti!



Finnkinon leffalippuja 6 kappaletta, 4 isiltä ja 2 enolta.
Samantyyppisiä juttuja oli 100€ lahjakortti Gina Tricotiin isiltä ja 100€ lahjakortti Stockalle vaaripuolelta.




Kaverilta leopardi ympyräkaulahuivi, noussu ihan lemppariksi!
Muita vaatelahjoja oli yökkärit ja alusvaatteet lähinnä äidiltä. Kyllä äiti tietää!




Aika cool sarjakuvakirja, en oo ehtinyt vielä hirveemmin perehtyä mutta hyvältä vaikuttaa!
Lisäks kirjalahjoista tuli englanninkielinen kirja kaikkien aikojen muoti-ikoneista


" Tällä lahjakortilla saat vapaavalintaisen englanninkielisen lehden vuositilauksen. Hyvää Joulua "
Isin käsialaa pitää aina vähän tulkata!




Timantein koristeltu kello isäpuolelta, mä en oo kovin kelloihminen mutta tota vois jopa käyttää! Toi on niin korumainen että näyttää varmaan aika kivalta, pitää vaan ensin käydä vähän lyhentämässä kun toi kävis paremmin vyöstä kuin rannekellosta..


















Versacen hajuvesi ja body lotion poikaystävältä. 
Ihanan näkösiä ja tuoksusia, meee likeyy!



Söpöt pörrösukat/tohvelit jotka näyttää ja tuntuu ihanilta, tän talven hittijuttu!


Finnkinon leffalippuja 6 kappaletta, 4 isiltä ja 2 enolta.
Samantyyppisiä juttuja oli 100€ lahjakortti Gina Tricotiin isiltä ja 100€ lahjakortti Stockalle vaaripuolelta.

Näiden lisäksi tuli koruja, meikkejä ja muita perusjuttuja.. Kaikinpuolin oli ihanat lahjat, kiitän! Parasta nyt kuitenkin oli viettää joulua tärkeiden ihmisten kanssa ja syöden hyvää ruokaa, jotka tekevätkin joulusta ihanan vaikka lumi puuttuikin ei se harmittanut melkeen yhtään, kiva kun oli lämmin! Tänpäiväsen eskimovaelluksen jälkeen tuolla lumimyrskyssä mua ei oikeestaan haittais vaikka siirryttäis takas harmauteen, mä en vaan yksinkertaisesti ole mikään talvi-ihminen, sori!

Seuraavaks voisin tulla esittelemään mun löytöjä alennusmyynneistä, kaikkien aikojen parhaita juttuja, can't wait että pääsen jakamaan ne tänne.. Vielä yhdet kengät kolottais, ehkä vielä joku kaunis lomapäivä..? Vuosi vaihtui mutta jotkut asiat eivät koskaan muutu, kaikesta huolimatta mun shoppingaddiktio taitaa olla entisellään.. huoh!

Kertokaa nyt ihmeessä teidän lempparilahjat, mua oikeesti kiinnostais tietää! :)

8 kommenttia:

  1. Aaaaaa, ihania lahjoja!!! Mun ykköslahja oli iPod mitä oon ootellut kesästä asti :D Samanlaiset pörrösukatkin löyty mun paketista! ;)

    ps. seurusteletko sä vai oliko toi hajuvesi ihan vaan kaveripojalta? :)

    VastaaPoista
  2. No niin on! ♥ Oi vitsi, perus iPod vai iPod touch? Mulla on iPod touch :D Ja joo noi pörrösukat on maailman ihanimmat!! Ja juuup, taidan seurustella.. ♥

    VastaaPoista
  3. iPod touch mullakin, rakkautta <33

    aww, onnittelut! Kauanko oot seurustellut? minkä niminen se on ;)

    VastaaPoista
  4. joo mullakin pisti silmään toi seurustelujuttu :DDDDD ei tosin noin positiivisesti ku tolla toisella. ootteko pitäny salaa kädestä kiinni jo? :)))))))))))))))))))

    VastaaPoista
  5. edellinen ano mee piiloo jos ei oo mtää asiallist sanottavaa

    VastaaPoista
  6. ANONYYMI

    joo se on ihan mahtava! :) ainoo vaan etten saa ladattua mun koneelle iTunesia niin se on vähän epäkäytännöllistä.. :(
    Kiitos! Kuukauden ollaan oltu nyt kunnolla yhdessä mutta en tuo ainakaan vielä poikaystävääni sen enempää julki kun tosin ollaan vielä silleen alussa joten turha vielä tuoda kaikkea julki :)

    ANONYYMI

    Juu no suosittelen kans itse etsimään sitä rakkautta, piristää ankeaa mielialaa kummasti! :)

    ANONYYMI

    VastaaPoista