tiistai 17. tammikuuta 2012

" Minä olen hullu, sinä olet hullu, kaikki täällä ovat hulluja! "

Ciaodoo!

Kello on 21:15 tiistaina ja mä oon ihan puolkuollut, nukuin pari tuntia sitten päikkärit Mintun kanssa meiän portaiden alla (jees, ihan normii hei) mut silti väsyttää ja päähän sattuu kun on tullut vähän naureskeltua tänään(kin).. Liikkatunnilla tuli puhuttua syvällisiä Jaden kanssa, YHK-tunnilla tuli spämmättyä Rassen vihko täyteen, ruokailulla tuli vietettyä aikaa kuunnellen Mintun ja Saden mielipuolisia suunnitelmia, fyssantunnilla tuli räkätettyä Meerin kanssa niin paljon etten pystynyt istumaan.. Help me Jesus, mitä ihmettä oikeesti! Päivän aikana pääni meinasi myös räjähtää totaalisesti, voi herranjumala tätä toimintaa ihmiset. Kun vihdoin pääsin homeisesta steiner-rakennuksesta ulos menimme Mintun kanssa Lidliin saamaan hysteerinen naurukohtaus kaikesta vastaantulevasta, saatiin just ja just ostettua tota noin KEVÄTRULLIA (must have!).. Ilta kului laulaessa karaokea Justin Bieberin ja One Directionin tahtiin, onneksi mulla on kärsivällinen perhe..! No mut tuli lepuutettua aivokalustoa.. Voisin lainata itseäni ja todeta että " No mutta tänäänhän on hei tiistai! " (pätee jokaiseen viikonpäivään, aina on syy olla sekaisin)..!


EDIT//: Mitä tälle laadulle tapahtui..?!


Lisäksi mä oon viettänyt tän alkuviikon puolrampana, olin sunnuntaina luistelemassa ja mä kaaduin aika useeseen otteeseen, mua kamppailtiin, heitettiin lumipalloilla, heiteltiin ja väänneltiin (ihania ystäviä) ja kun mä nyt satun olemaan vähän heiveröisempi tapaus niin mun polvet on miljoonilla mustelmilla, ja mun reisi-, perse-, vatsa-, hartia-, haba- ja käsilihakset on kaikki ihan mielettömän kipeet joka mahdollistaa sen että käytännössä kaikki liikkuminen johon tarvitaan lihaksia on yhtä tuskaa. Ai että, mukavaa!

Videointityökalu on muuten maailman paras työkalu! Tältä syksyltä on nyt tullut ikuistettua istuskelut lavuaarissa, kaistapäiset juoksimiset ulkona kirkumisen kera, hysteriakohtaukset ratikassa, aamuiset luistelut, hullut aamubiletykset röökikalliolla, upeat tanssikoreokrafiat ja sheikkaukset (luimme siis bilsan kokeeseen) ja monet muut joidenka vuoksi mun iPodissa on nyt suojakoodi (Siiri älä katso niitä videoita vaikka mun iPod on sulla hoidossa).. En pysty enää edes angstaamaan koska rupeen nauramaan aina kun katon yhenkin videon.. Mulla on maailman parasta seuraa! Ja ehkä ihan hyvä etten pysty enää angstaamaan, murehtimisen aika on nyt ohi, ei ole aikaa sille hei hei!

 Hän työnsi päänsä imuriin 

Shake shake señora, have a nice tuesday eve, meitsillä kympin aamu, ooh yeah buddies!

psssst! Do u remember, now u can ask me anything, käykääpä kyselemessä vielä!

3 kommenttia:

  1. Oi mitkä ihanat noi viimeiset kuvat :DD

    VastaaPoista
  2. sun blogia on hauska lukea :D + voisit postata jooooka päivä :)

    VastaaPoista
  3. MAYA

    Kiitos kiitos! :)

    ANONYYMI

    Kiitosta! Yritän postailla niin usein kun pystyn, mutta ongelmana on se ettei mulla ole tarpeeksi järkevää kuvamateriaalia joka päivälle :D Mutta yritän parhaani!

    VastaaPoista