perjantai 20. tammikuuta 2012

Nyt musta lippu liehumaan, weekend!

Ciao bambinos!

Hulabaloobalai, se olis taas perjantai! Takana suhteellisen mukava loppuviikko, vaikka oonkin meinannut litistyä kouluvyöryn alle. Musta tuntuu että mun elämä valuu hukkaan, kun vietän tunti tunnin jälkeen istuen luokassa kattoen kelloa ja laskien minuutteja, spämmäten Rassen vihkoja ja irvistellen Meerin kanssa.. Tokihan tätä aikaa voisi käyttää järkevimminkin, MUTTA on mulla kuitenkin mennyt ihan hyvin ja oon ollut ihan tyytyväinen näihin koetuloksiin ja muuhunkin pask tärkeisiin oppimissuorituksiin. En sit tiiä miten paljon paheksuvia katseita oon saanut muilta, mutta tota joo, on nyt ollut vähän hankalaa tää keskittyminen, as you can see..


 







Meillä on kyllä ihan maailman upein luokka ♥ Välitunnit on ollut ihan parhaita (vaikka mut esim. eilen heitettiin hankeen ilman takkia!), ollaan hilluttu älyvapaasti ulkona ja otettu ihan mahtavia kuvia, tanssittu ja naurettu ihan muuten vaan liikaa superpaljon.. Meidän luokka vaan pursuaa ihan mahtavia tyyppejä enkä tiiä miten tuun selviimään lukiosta ilman noita kaikkia hönöjä. Lisäks meiän opettajat on lähestulkoon kaikki kivoja, vaikka ne syökin mun sipsit ja pähkinät, lauleskelee kesken tunnin, heiluttavat takapuoliaan, takavarikoivat nalleja, puhuvat ruotsiksi säästä, antavat pelata koneella korttia ja ovat muuten vaan omituisia (ja kaikki edellä mainittu oli otteita miesopettajiemme toimintatavoista)..! Kaikesta tylsistymisestä huolimatta mä viihdyn koulussa jokseenkin aika mahtimukavasti!

Viime yön vietin Meerillä, meillä on ollut pitkään Mepachun kanssa tapana että se myy mulle sen vaatteita joita ei enää käytä ja voi jukran pujut mulla on taas ikea kassillinen ihania vaatejutskeliineja! Kyllähän siinä rahaa meni mutta... ostin kun halvalla sain! Oli taas niin sekopäistä menoa että, ainakin on tullut naureskeltua ihan kiitettävästi juu, nukahdin kesken leffan ja nukuttiin vierekkäin yhdellä peitolla, joka tiedettävästi on aika haastavaa. Yeap, hauskaa oli, hulabaloobalai!



Ja tänäänhän on perjantai 20.1 joka tarkoittaa sitä että leijonakuningas tulee ensi-iltaan! Woaaaaah, tätä on odotettu! Lauantain action on sitä myöten selvä, TeamBlond kokoontuu jälleen, tällä kertaa 3D-lasit päässä, can't wait! Hihii, mulla on ollut mahtawa viikko ja parasta ohjelmaa vielä tulossa parhaassa seurassa, en todellakaan valita!

Kookospähkinöitä mulla tässä on, suuret, pienet ja pääsi kokoiset! Nukuin yöllä noin viisi tuntia (feat meeri) kuten tasosta huomaa, mutta palaillaan huomenna vähän järkevämmässä mielentilassa nimittäin vastauspostauksen kera! ..joten nyt kaikki pumbat käykää vielä kysymässä, eikös! 

Oikein ehhanaa perjantain jatkoa kaikille ihanille makimonkeyille, puspus! :)

2 kommenttia:

  1. Kuka miesope tekee noin? :D Jos et haluu kertoo nii voitko sanoo mitä se opettaa ja vaikka ekan kirjaimen heh koska haluun tietää :D

    VastaaPoista
  2. No tossa oli nyt Esa T, Esa L, Pasi, Vesa, August.. kyllähän näitä riittää!

    VastaaPoista