lauantai 7. tammikuuta 2012

" Pidä musta kii, älä päästä koskaan "


Ciao bambinos!

Red Hot Chili Peppers - Snow



Voisin vaikka jättää tän lumipäivittelyn väliin kun kellekään tuskin on jäänyt tuo säätila epäselväksi.. En tosin ymmärrä miten tuun koskaan selviimään tästä talvesta kun oon jo -3 asteen pakkasilla mun eskimokamoissa ihan jäässä, et jesjes tästä tulee ratkiriemukas talvi..! Thanks god uudenvuoden kelit oli noinkin lämpimät, olisin suoraansanotusti kuollut joillain hirmupakkasilla kun nytkin teki jo tiukkaa vaikka jengi veteli siellä minishortseissa takit auki. Talvi ei oo ihan mun juttu ei.



Kasvatin tänään mun Good Sis -bonuspisteitä olemalla vaihteeksi perheeni (ainiin sellanenkin on) kanssa ja
lykkimässä rattaita pitkin ryteikköjä ja kuuntelemalla sitä korvia hivelevää ääntä kun vetää pulkkaa hiekoitettua tietä pitkin, ah ihanaa! Lisäksi yritin opettaa pahviaivoista pikkuveljeäni lukemaan, kun sillä ei ihan toi koulu lähe sujumaan (tuttu fiilis..), Roopesta on kiva bludailla ojiin ja pelailla MegaJumpia mun iPodilla, mutku olis tälläset pari juttuu kuten toi lukemaan oppiminen ja joku sormivirkkaaminen jota sen aivot ei ihan pysty käsittelemään.. On se rankkaa tää elämä! Ei sillä että ite olisin valmis menemään kouluun, suoraan sanottuna ei kiinnostaisi paskan vertaa, mutta minkäs teet, puoli vuotta oppivelvollisuutta jäljellä. Kävin stalkkailemassa mun lukkaria, neljänä päivänä koulua 16 asti. Hei ihanaa!



Oon kuluttanut tätä alku iltaa kuuntelemassa kaikkia maailman ihanimpia biisejä jossa on maailman ihanimpia sanoituksia, en kestä en kestä en kestä!

"When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
Because girl you're amazing, just the way you are"
- Bruno Mars, Just The Way You Are

"Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground, it ain't hard to tell
You don't know you're beautiful!
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperatley
Right now I'm looking at you and I can't believe
That's what makes you beautiful"
- One Direction, What Makes You Beautiful

"I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm yours
There's no need to complicate
Our time is short
 This is our fate, I'm yours"
- Jason Mraz, I'm Yours

Saako itkeä? No ei, en mä itke mutta kun harvemmin mä keskityn niihin sanoituksiin sinänsä, mut nyt, aaah..   Mä sulan 


Joo oli järkevä teksti, mut tänään oli tällänen päivä, univelkaa viismiljoonaa vuotta kun oli mukavat vibaukset yöllä ja jouduin nukkuu ilman sammakkoa kun se heitettiin johonkin kaapin taakse, sänkykin on rikki ja kaikki kapinoi mun yöunia vastaan mutta kyllä se tästä, kuuntelen kivoja biisejä ja voisin yrittää siivota mun vaatehuoneen jossa on tapahtunut terroristihyökkäys, palaillaan, pus!



3 kommenttia:

  1. aina ku kuuntelen i'm yoursia mulle tulee sellane äääääää fiilis, en ymmärrä miten joku on voinu tehä nii ihanan biisin <3

    VastaaPoista
  2. tuli mieleen tosta puol vuotta oppivelvollisuutta jäljellä, että mihin lukioon oot menossa? :)

    VastaaPoista
  3. no luulen että jään tonne steineriin kun siellä oon kuitenkin ekasta asti ollut, meillä on maailman paras luokka ja kivoja juttuja tulos lukioluokilla ja sit kans tuolla on aika paljon juttuja joita lähtisin lukiosta ettimäänkin, eli steiner is it.. lisää aiheesta löytyy itseasiassa tosta postauksesta :)

    http://murumania.blogspot.com/2011/06/mita-minusta-tulee-isona.html

    VastaaPoista