sunnuntai 8. tammikuuta 2012

" Äiti, onks Rosa juoppo? "

MÖI!

Sheikkaa beibi jii än ee, energiataso on taas sitä luokkaa että nukkumaanmenoaika taitaa taas vähän lipsua.. Olin aamulla kuolla väsymykseen siinä 11.30, joten musta tuntuu ettei itku ole huomenna kaukana. Meinasin nukahtaa moneen kertaan päivällä ja vaelsin todella hehkeänä (zombie voisi kuvata tätä näkyä) töiden jälkeen Saden kanssa läpi Forumin liikkeitä kunnes otin itseäni niskasta kiinni ja vedin ison laten ja koin piristymisen, avasin silmäni ja shoppailin vähän. Oops I did it again.



Kun pääsin kotiin ryhdistäydyin taas ja kävelin tyynesti tietokoneen, tv:n ja jääkaapin ohi yläkertaan ja istuin vaatehuoneen lattialle ja vedin kaikki vaatteet alas, selvittelin niitä sit sen pari tuntia ja tittidii se on nyt siisti! Saa olla ylpeä.
Eikä tää päättynyt tähän, kaiken tän urakoimisen jälkeen tein 80 vatsalihasta!!! Mä oon ollut ihan sika huono vatsalihaksissa aina, mut tos vaatehuoneensiivous urakassa löysin jotain napapaitoja (?!) ja tajusin että jos mä oikeesti haluun sen napakorun ni vois vaik vähän bodaa tota sixpackii esiin.
Mä sain seuraa kans, Riitu ja Ranja tuli vetelemään vatsoja mun viereen ja jamittelee ku mul oli taas kaikki bassot täysillä jostain Skrillexistä.. Muistin taas tän " Yea I'm sis " -aseman, kun noi siskokullat tekee perässä ihan kaiken mitä mäkin teen.
" Rosa mäki haluun kokista, tanssinks mä nyt yhtä hienosti ku sä (viisvuotiaan pyllynpyöritystä), Rosa mä tuun suihkuun kans, Rosa voiks sä pestä munki hiukset, Rosa voinks mäki tehä tolleen (sheivata säärikarvoja), Rosa laita mulleki tolleen (pyyhe hiusten ympärille), Rosa voitaisko me mennä joskus zoppailee (shoppailee) yhdessä, Rosa voiksä tulla mun viereen iltapalalle jne "
.. ja jos joku Roope yrittää tulla messiin niin Ranja toteaa vaan coolisti että " Sori Roope, nää on nyt tyttöjen juttuja ". No jaha.

Mun eilinen rakkausbiisimaraton jatkui oikeestaan sitten aika myöhään yöhön..


‎" Just close your eyes
The sun is going down
You'll be alright
No one can hurt you now
Come morning light
You and I'll be safe and sound "

- Taylor Swift - Safe&Sound
‎" If there's love just feel it,
If there's life we'll see it,
This is no time to be alone
I won't let you go " 

- James Morrison - I won't let you go



Jep jep, mut huomenna kevätlukukausi käyntiin..! Ehhanaa... En tiiä oonko mikään maailman miellyttävin ja normaalein ihminen huomenna (ei sillä että joskus olisin) mutta väsyneenä tuppaan tekemään kaikkea outoa/olemaan ärsyttävä/hysteerinen ja huominen on varmaan väsynein päivä pitkään aikaan joten.. sori buddies, yritän parhaani! Ja kiitos, mulla on takana maailman ihanin joululoma, ootte parhaita ja silleen,ku tää on ollu jo näin mahtavaa aikaa ni kesäloma.. can't wait! (nimimerkillä olin jo tilailemassa bikineitä viime yönä).. ÖITÄ! 

2 kommenttia: