maanantai 23. tammikuuta 2012

Suuret, pienet ja pääsi kokoiset


Helou..!

Pitkästä aikaa takana maanantai jolloin en ole ollut hysteerinen ja istunut lavuaareissa ja kiljunut vaan siksi että on naurattanut paljon. Uskallan melkeen veikata että kukaan ei ole edes muljauttanut mulle silmiään (!).. Mut en sit tiiä onko tääkään niin mukava mielentila, mua väsyttää, turhauttaa, ahdistaa ja suoraan sanottuna vituttaa kaikki. Lähinnä mua kyrpii oma mielentilani, koska siihen ei ole mitään syytä ja kaikki olis helpompaa jos vaan antais asioiden olla ja ajatella kivoja juttuja mutta ku perkele ei pysty, aaaaaaaargh! Meiän uus tappolukkari pelottaa kans, jos mun mielentila on nyt tällänen, mitä se on jakson lopussa? Yritän nyt vaan sopia kivaa ohjelmaa koulun jälkeen enkä jämähtää akselille Ruskeasuo-Maunula, koska päivät ja mielentila paranee aina kun on jotain kivaa ohjelmaa ja seuraa tiedossa. Toivottavasti en oo ihan hirveää seuraa, mutta toi oppivelvollisuus verottaa multa tota reipasta mielentilaa. Kai tää tästä, pitää vaan yrittää jaksaa, yrittäkää ymmärtää jos mä vaikutan liikaa kyrpiintyneeltä karhulta, kyllä tää ohi menee. Pysyn vahvana, yritän olla murtumatta ja ajatella kivoja juttja, tavata kivoja ihmisiä, kuunnella hyvää musaa ja syödä paljon suklaata, kyllä se tästä, kyllä se tästä.. I really hope so.



Heei, olin kattomassa leijonakuninkaan lauantaina! Oli maailman ihanin leffa edelleen, vaikka taisin laulaa vähän liikaa niitä biisejä ja fiilistely oli huipussaan, kiitos muru kun jaksoit mua taas " Laitan riviin kaikki pähkinät, dam da dam, suuret, pienet ja pääsi kokoiset!"



Yeap, don't worry be happy, palaillaan illalla taas vastauksien parissa, see you pumbas!


2 kommenttia:

  1. pienet, suuret ja PÄÄSIKOKOISET on khyl niiin mahtava biisi :D mun lemppari 5 sekunttii leijonakuninkaas :))

    VastaaPoista