sunnuntai 22. tammikuuta 2012

VASTAUKSET ♥ part 1


Yaboo, se ois sit lauantai=vastauksien aika! Kuvina toimivat enemmän tai vähemmän hurmaavat kuvat viime vuosien varrelta, enjoy!

Kauanko oot kasvattanut hiuksiasi?
- No en oo oikeestaan koskaan ryhtynyt kasvattamaan hiuksiani, mulla on vaan ollut pitkät hiukset niin kauan kuin mä muistan, enkä raaskinut niistä luopua ennen tän vuoden elokuuta jollon ne lyheni lapaluihin asti ja nyt mulla on ongelma kun en tiedä minkä pituiset mä haluisin.

Onko sulla ketään tyyli-ikonia? 
- Eipä oikeestaan, otan inspiraatiota asuihin ja tyyliini muista blogeista, lehdistä, kuvastoista ja kadulta, mutta ketään tyyli-ikonia ei mulla oikeestaan ole.

Jos saisit näyttää keneltä tahansa, keneltä näyttäisit? - En keltään muulta kuin itseltäni, koska muulloin en olisi minä.

Ootko taikauskonen? - No sopivasti! Toivon kyllä jos nään tähdenlennon, kerään kukkia tyynyn alle juhannuksena ja uskon jollain tapaa myös kohtaloon.

Uskotko horoskooppeihin? - Kyllä ne tulee luettua ja sovellettua omaan elämään ja on niissä perää, leijonan horoskooppijutut kuvaa mua välillä liiankin hyvin.

Kauanko sulla kestää valita vaatteet aamulla? - Riippuu viikonpäivästä ja mihin oon menossa. Pyrin välttämään asukriisit päättämällä asut etukäteen, jolloin valinta menee aika mutkattomasti, mutta on siellä vaatehuoneessa tullut vietettyä puolikin tuntia ahdistumisen partaalla.. Mutta pääosin noin viisi minuuttia...
 

ELOKUU 2011

Asioita joita haluisit tehdä, mutta joita et luultavasti koskaan pääse/pysty tekemään?
- Haluisin hypätä benji-hypyn, mutta pelkään luultavasti liikaa aina, haluaisin laulaa isolle yleisölle, mutta kun en osaa, haluaisin lasketella lumilaudalla/opetella skeittaamaan, mutta kun onnistun kaatumaan helposti vaikka kävelisin suoralla tiellä, niin se ei sitten olisi ihan paras idea.. Kaikki on kuitenkin mahdollista!


Syötkö aamupalaa arkisin?

- Mua jotenkin ällöttää ruoka aina aamusin, mutta noiden matalien hemoglobiiniveriarvo-juttujen takia yritän napata jonkun leivänkannikan mukaan jonka sit syön autossa.. Yeap, good Rosa!

Kuinka paljon ennen koulun alkua heräät aamuisin?
- No arkiaamuisin nipistän sen ajan niin minimille kun pystyn koska oon niin aamu-uninen, eli aikaisin herääminen on yhtä tuskaa, joten herään seittemältä ja mun pitää olla ulkona 07.35.. 

Riippuvuuksia/pakkomielteitä?
- Facebook, tekstaus, shoppailu, musiikin kuuntelu, suklaa, purkan jauhaminen, nenän niiskuttaminen, tiettyjen sanojen ylikuluttaminen (nörmäälii, sexy and i know it, anteeks mä oon blondi...)

Kuinka paljon painat ja kuinka pitkä oot?
- Piti ihan käydä katsastamassa, 163 cm ja 43 kg.

Mac vs. Pc?
- No totuushan on se etten tiedä näistä asioista yhtään mitään, mutta sanotaan vaikka Mac..!

Nikon vs. Canon?
- Ja vielä haastavammaks menee, mutta no tota vaikka Canon..?

Haluisitko vaihtaa jonku osan ittessäs? Mikä se ois?
- No tähänkin pätee se että muutoin en olisi minä. Myönnän että minäkin tuskailen peilin edessä vääränlaisia kasvoja, vartaloa, silmiä ja hiuksia, mutta pääosin pyrin olemaan tyytyväinen.. mutta ne hymykuopat kelpais kyllä..!

 

MAALISKUU 2011


Mikä oli viime keskiarvo?
- Tasan 8.

Ootko kenekään kanssa riidoissa tällä hetkellä?
- En ainakaan tietääkseni, riitelen harvoin kun musta on parempi että asiat keskustellaan järkevästi läpi ilman sitä riitelykaavaa.

Haluisitko lemmikkejä/onko teillä?
- Mulla on ollut allergiat eläimiin niin kauan kun muistan, joten mä en oo koskaan ollut mikään 100% eläinrakas..  Jossain vaiheessa mulla oli " haluan afrikkalaisen kääpiösiilin " -vaihe, mutta onneksi äiti esti sen, voi sitä eläinparkaa joka tähän perheeseen roudattaisiin.

Mihin ulkomaille haluisit matkustaa?
- New Yorkiin, Lontooseen, Pariisiin, Italiaan, Kreikkaan, Indonesiaan ja Australiaan.. Joissain noissa olis aika mahtavaa asuakin, ehkä vielä jonain päivänä..

Mikä on sun uskontosi ja haluisitko vaihtaa sen tai lopettaa?
- Kristitty olen, en kylläkään ole kovin uskovainen, mutta kyllä kirkkoon kuulumisessa on kaikkia kivoja juttuja joten tuskin tulen kirkosta eroamaankaan. Olis kyllä jännä olla joku buddhalainen tai vastaava, mutta ehkä mä pysyn tässä uskonnossa kumminkin.. :D

Mikä on lempivärisi?
- Ei mulla oikeastaan ole lempiväriä, mutta jos kavereilta kysytään niin mut yhdistettäisiin heti vaaleanpunaiseen/pinkkiin. Kai se on sit se mun juttu, en tiiä, kyllähän se on aika kulutettu väri mun elämässä..

Lempieläin?
- Muuli, muurahaiskarhu ja simpanssi.
 
TAMMIKUU 2011
Lempivaate?
- Öhmm, oisko maailman vaikein kysymys. Tiettyjä toppeja, villapaitoja ja farkkuja tulee käytettyä nyt aika paljon.. Mutta lempivaate.. En osaa vastata, sori!

Lempikohta sun vartalossa?
- Diudidiu.. No tota tykkään kyllä mun hiuksista, ne tottelee mua aika kiltisti ja on helposti ihan okayt, hampaat on kivat ton mun rautataipaleen jälkeen ja I like my body too, usually.

Ootko tyytyväinen itseesi?
- Kyllä olen.

Teitkö uudenvuoden lupauksia ja ootko pitänyt niitä tähän mennessä?
- No lupasin nähdä ihmisiä, olla stressaamatta, pitää hauskaa, olla rakastumatta kusipäähän ja elää hetkessä, viimeistä lukuunottamatta kaikki lupaukset oon pitänyt.

Paljonko sulla on rahaa tässä kohtaa?
- No mulla on ihana poikaystävä joka löysi juuri mun huoneesta 40€+shekin, joten olen nyt vähän rikkaampi mitä luulin, jess!

Missä asut?
- Helsingissä, tossa Oulunkylän, Käpylän ja Maunulan lähimaastossa.

Haluisitko olla vanhempi? 

- Toki välillä olis kiva olla vanhempi jolloin olis mahdollisuuksia tehdä paljon enemmän, mutta nyt musta on kiva olla chillisti 15-vuotias ilman aikuisuuden tuomia murheita, koska mun elämä on aika superkivaa just nyt!
 
HELMIKUU 2011
Yabou, eka osa oli sit siinä! Näitä kysymyksiä olikin sit hirveesti paljon enemmän mitä ymmärsinkään, joten toivottavasti jaksatte lukea seuraavatkin osat. Oliko tää liian pitkä/lyhyt? Jos joku näistä jäi askarruttamaan niin kysykää ihmeessä jatkokysymyksiä! Öitä pumbat!



2 kommenttia:

  1. mun mielest ainaki oli just sopivan pitunen :)

    VastaaPoista
  2. Ois voinu olla pidempikin! :)

    VastaaPoista