tiistai 24. tammikuuta 2012

VASTAUKSET ♥ part 2

Ciaaooo bellaas!

...ja vastaukset jatkuu!

Mihin aiot mennä töihin isona?
- No tällä hetkellä näyttäis aika vahvasti siltä että toimittajaksi alkaisin opiskelemaan sitten ammattikorkeakoulussa, toimittajan duuni on jotenkin lähinnä sitä mitä oikeesti haluun tehdä.

Jos sinne paikkaan ei pääse nii mikä ois niinku kakkosvaihtoehto?
- No onhan sitä tullut mietittyä vaikka mitä, kuten näyttelijän ja päikkäritädin uraa, eihän sitä koskaan voi tietää, mutta just nyt toi toimittajan ura näyttäis aika oikeelta.
Moneen valvot arkena ja monelta heräät?
- Nyt on tullu kyllä valvottua ihan liian myöhään (eilen 00.45, oops), mutta tavoitteena olis olla peiton alla 22.30, se riippuu siitä miten paljon mulla on asiaa äidille (meidän syvälliset keskustelut venyy usein), onko kavereita yötä, venyykö aika koneella, onko loputon nälkä jne.. Ja herään yleensä siinä seittemältä, hyi saatana..
Mikä kännykkä sulla on?
- Se joka on kaikilla eli Nokia 5230.. Toimii! 

Minkä värinen?
- Pinkillä takakuorella, projektina olis ostaa jotain strasseja/timantteja siihen takakuoreen mutta en oo saanu oikeen aikaseks..

Minkälaisen haluisit?
- No oon kyllä aika tyytyväinen tohon mutta kyllähän vaihtelu aina virkistäisi.. Jos olis rahaa millä rällätä niin voishan se iPhone olla ihan jees..
 
2011 HEINÄKUU
Osallistutko nettikilpailuihin?
- Harvemmin mutta kyllä sitä tulee rustailtua nimeä ties minne ja kirottua jälkikäteen sitä roskapostin määrää.

Ootko ikinä voittanut mitään? 
- No en! Oikeesti, mä en voita ikinä mitään! :D
Miks sulla on fbs et oot sinkku jos kerran oot seurustellut jo yli kuukauden?
- No se facebookiin laittaminen vähän jäi ja nyt oikeestaan kaikki jo tietää joiden kuuluiskin tietää. Se taitaa olla muille tärkeämpää mitä se on mulle ja poikaystävälleni, ihmiset haluis varmaat että se olis "virallista" ja sais onnitella kunnolla, mutta eipä sillä nyt ole mitään väliä lukeeko se siellä vai ei. Pitää katella, ehkä me se sinne laitetaan, enpä osaa sanoa :)
Kuka on ollut sun innoittajasi blogin suhteen?
- Tuleehan sitä otettua ideoita ties mistä, mutta kyllä toi Mungolife-Anna on ollut se tän blogin "innoittaja", josta on kritiikkiäkin tullut, mutta luultavasti ilman Annan inspiraatiota tätäkään blogia ei olisi.

Ootko koskaan harrastanut mitään?
- No teatteria harrastan nyt oisko seittemättä vuotta ja tanssia harrastin kymmenen vuotta. Pienenä olin kans ties missä savikerhoissa yms yms järkevässä, radiota ja mediakerhoakin on tullut harrastettua mut tällä hetkellä on vaan toi teatteri ja toki kirjottaminen.

Mitä haluaisit osata?
- Lumilautailla, skeitata, paremmin englantia, laulaa, kävellä paremmin korkkareilla, tehdä parempaa ruokaa, tanssia paremmin, olla parempi ninja... Kyllähän näitä löytyy!

Lempikaupat?

- H&M, Gina Tricot, Spirit Store, Bershka (Portugalissa), Only, One Way... ALEPA!

Keiden kanssa meet ruisrockiin kesällä?
- No sen ku tietäis! En nyt tiedä kuka sais luvan ja kellä on rahaa vai lähteekö ees kukaan.. Siellä paikan päällä on jonkin verran tuttuja mutta olis kiva saada pari supermahtavaa tyyppiä mukaan :D
 
2011 SYYSKUU
Lempiblogit?
- Mungolife, Itkisitkö onnesta, Sataakohan uomenna, Wonderman, Are you feeling fashionable, 500 miles high, Jack the materialist...

Lempiravintola?
- Italialaiset ravintolat, omnomnom, esim. Papa Giovanni.. Oon hulluna pastaan! Sit kans Thai-ravintolat on hyviä (Villa-Thai
).. +sushibaarit! RAKASTAN RUOKAA! 

Mitä odotat nyt?
- KESÄÄ! No onhan tässä kivoja päiviä muitakin, viikonloput, hiihtoloma, ystävänpäivä, vappu, synttärit (elokuussa hehe), joulu, uus vuos, lukio, työelämä, aikuisuus, omat lapset, häät... Odotan että pääsen kohta jääkaapille.
Jos jäät steineriin, miks?
- No steinerissa on oikeestaan kaikki se mitä lähtisin ettimäänkin lukiolta, hyvä yhteishenki, ilmasutaitoa, luokkaretkiä, enemmän luovia aineita.. En nää syytä siihen miks mun pitäis jättää noi kaikki ihanat ihmiset ja hyvä fiilis ja hankkia hirveet paineet ittelleni.

Mitä töitä sul on, vai saatko vanhemmiltas rahaa shoppailuun?
- Siivoon joka sunnuntai Saden kanssa yhtä kampaamoa, lisäks siivoilen mun isomummolla joka kolmas lauantai ja oon lapsenvahtina yhdelle ihanalle pikku-Paavolle :) Vanhemmiltani en saa oikeestaan mitään, paitsi rahaa ruokaan yms tärkeisiin juttuihin jos omat rahat on loppu, mutta enemmän äiti joutuu oikeestaan turvautumaan muhun kun mä äitiin :D

Miks alotit blogin alunperin?
- Halusin jakaa mun ajatuksia mun elämästä, muodista ja muusta, mun elämässä tapahtuu kokoajan kaikkea outoa joten parempi jakaa niitä täällä kuin kuormittaa facebookia.. Kai mä halusin pääosin vaan kokeilla ja tykästyin tähän hommaan, oon aina tykännyt kirjottaa ja tadaa, tässä sitä ollaan.

Onko vaikeeta sillon ku anonyymit antaa sulle asiatonta palautetta täällä? 
- Aluksi oli aika vaikeeta ja tuli paska fiilis pitkäksi aikaa mutta ne vahvisti mua. Tuntui hassulta että ventovieraat ihmiset jotka ei tunne mua lähes yhtään haukkuu niin avoimesti mun elämäntavan, ystävät, ulkonäön, ajattelutavan ja kirjoitustyylin, mutta kun oppi ymmärtämään sen että ongelma on niissä eikä mussa, mä oon sellanen mikä oon ja just hyvä sellasena, jos en kelpaa niin se on hei hei, mä en ala muuttamaan itseäni kenenkään muun vuoksi.
Onko Riku hot?
- Hotter than hell.. No meitä on moneksi hobitti :)
Ekat blogit joita luit?
- Mungolife ja Itkisitkö onnesta.

Sun tuttujen/ystävien blogit?
 
- Siirin Sataisikohan huomenna, Repsun Wonderman, Julian Juliacristina, Marian Itkisitkö onnesta, Rikun Wiis ässää hihas, Veeran Veera's little corner, Veeran Kukkuluuruu hullut, Helmin Helmiäispallo.. Onhan näitä, linkit löytyy tuolta mun profiilista.
Montako lukijaa haluisit?
- No ei sillä oikeestaan oo niin hirveesti väliä, silleen että tulis muutama kommentti joka postaukseen, mutta että en olis liian seurattu kuitenkaan.. Ehkä maksimissaan joku 400..? Muuten vois alkaa ahdistaa..
 
2011 LOKAKUU
Osaatko omasta mielestäs kävellä korkkareilla? - Joo, mutten tarpeeks hyvin kuitenkaan, näytän vähän kamelilta kumminkin.. Noh, harjotus tekee mestarin.

Minkä korkuset sun korkeimmat korkkarit on?
- Taitaa olla 12 cm.

Miks sulla on niin persoonaton tyyli?
- Maapallolla on 6 miljardia ihmistä joista yksikään ei ole samanlainen, kaikki omanlaisiaan ja ainutlaatuisia persoonia, jolloin persoonattomia tyylejä ei ole olemassakaan, sorgee.
Kuka on sun lemppari muotisuunnittelija?
- No en osaa oikeen vastata, ei mulla oo ketään tiettyä kenen vaatteita ihailisin, se vaihtelee suuresti.

Mitkä on top 5 kaupungit, jossa haluisit asuu aikuisena?
- New York, Lontoo, Australiassa joku, Tukholma, Milano.. JA TOKI HELSINKI!
Onko joku kallis asia johon säästät rahaa nyt (tarkotan jotain esim. vaatetta tai muuta tavaraa, ei matkoja)?
- Napakoru, vaikka en oo nyt ihan varma otanko sitä vai en.. Eikä kengät nyt koskaan ole pahitteeks, tällä hetkelläkin kolkuttaa takaraivossa parit kivat kengät.. Ja kampaajalle säästän rahaa kans!

Kumpi on kivempaa, ratsastus vai hiihto?
- No kummassakin tilanteessa saan erittäin seksikkäät hinkuyskä kohtaukset astman tai allergian puolesta, mutta ratsastaessa ei välttämättä ole kylmä ja saa istua, toisaalta silloin halkaisee helpommin päänsä.. Toisaalta mä kyllä halkasen pääni vaikka kävelisin tasaista katua pitkin.. En todellakaan tiedä, kumpikin on aika hirveetä ja turhan vaarallista mun toimintatavoille..

Entä mitkä on sun lempileffoi (vaik top 5-10) ? 
- Leijonakuningas, Mamma Mia, Twilightit, Paholainen pukeutuu Pradaan, Himoshoppaan salaiset unelmat.. Onhan näitä..! Kaikki leffat on hyviä kunhan ruokatarjoilu ja seura on kohdallaan!

 2003 ESPANJA

YEAP, se oli sitten siinä! Mitäs tykkäilitte, tuliko vielä mieleen jotain mitä haluaisitte tietää or something? :)

2 kommenttia:

  1. ei mulla muuta kuin et yks noist kyssäreist on tos kuvan vieres tollee ja se on vähän vaikee lukee.. :P

    VastaaPoista
  2. aijaa :( höh, no ei se mul näy silleen.. :((

    VastaaPoista