perjantai 13. tammikuuta 2012

WAKE ME UP!

Ciao!

Wooaaah, it's friday! Ensimmäinen kouluviikko ja 13. perjantai ja mä olen vielä elossa! Tosin takana vuoden raskain kouluviikko (ja ensimmäinen, heh heh) ja oikeestaan koko elämäni sluibin panostusviikko. Hävettää.. Narahdin kaupassa käymisestä, tekstailusta, en osannut olla hiljaa, häiritsin muiden opiskelurauhaa, kiljuin liikaa, kopioin tehtäviä, en tehnyt yksiäkään läksyjä, tein bilsan vihon loppuun ruokiksella, istuin tunneilla jalat pöydällä musaa kuunnellen ja olin kaikin muinkin tavoin epäysiluokkalainen. Enkä kerro tätä mahtaillakseni vaan siksi että mun asenteessa on ongelma joka pitää korjata. Mä olen ysillä ja menossa lukioon! Ei tämmönen toiminta vaan vetele oikeesti, missä panostus? Ensi viikolla teen asennemuutoksen.. ..jooh..!



Tällä viikolla olen myös kaatunut ojiin, remontoinut sänkyäni, kuvannut entistä sekopäisempiä videoita (iPodissa suojalukko nykyään), nukkunut astiakaapissa, bodannut, bilettänyt, valvonut liian myöhään ja nauranut ihan liikaa, joten tää perjantai päivä meni aika sumussa kulkien. Nukuin just pienet bäiggärit että jaksais iltaan asti, vaikka tänään ei olekaan mitään ihmeellistä tiedossa, joululoma ja tääkin viikko on mennyt hilluessa ties missä, ni nyt on ihan kiva chillailla vaan kotona, osa meidän perheestä on jossain perähikiällä niin tiedossa olis girls night ft mama, saunaa, hyvää ruokaa, telkkaria ja hyviä keskusteluja. Äiti on paras

Huomaa kyllä tän väsymystason meidänkin luokassa, joka tunnilla nukkui joku ja jutut oli sitä luokkaa että.. Krhm, keskustelua mm. roikkutisseistä ja tehtiin " mitä mukaan ruisrockiin " -lista, josta löytyi niinkin mielenkiintosia asioita etten taida jakaa niitä täällä. Lisäksi olen tippunut tuolilta varmaan kolme kertaa tän viikon aikana. Voi herranjumala tätä toimintaa.

 

Tää blogi on muuten ollut pystyssä nyt vuoden päivät!
Lukijoita 44, julkaistuja kommentteja 131, julkaistuja tekstejä 163, sivua katsottu 14 414 kertaa, katsotuin teksti on Yäk, mikä muotimoka! ja sitä on katsottu 1 442 kertaa.
Oon aika ylpeä tästä, koska aluksi en olisi kuvitellut että olisin jaksanut pitää blogia pystyssä edes muutamaa kuukautta, mutta tästä tulikin hirveen tärkeä mulle! Mä oon muuttunut tosi paljon vuoden aikana ja mua hävettää lukea noita alkuvuoden tekstejä, mutta en aio poistaa mitään, vaikka sekin on käynyt mielessä.
Päätin, että voisin tehdä kysymyspostauksen tässä lähipäivinä tän vuosipäivän ja pian puolensadan lukijan kunniaksi, joten voitte jo alkaa miettimään niitä kysymyksiä :)

YEAP, mutta nyt voisin aloittaa tän mun relax viikonlopun! Enjoy, love you all!

4 kommenttia:

  1. heyy sulla on blogi, löysin tän ihan sattumalta :D:D tosi kivalta vaikuttaa ainaki mitä nyt oon tän postauksen lukenu että aijon lueskella lisääkin :) mullakin on ollu tää viikko erittäin panostus mutta kun ei vaan jaksa! tänäänki nukuin matikan tunnilla ku ope selittää kuinka pythagoraan lauseen janan ab ja päläpälä... meni vähän ohi :D ja hei kysymyspostaus on hyvä idis (: niin ja btw minne oikein menit ku olit valmiina jo viideltä?! kiva romaani tuli ^^ t. henna :)

    VastaaPoista
  2. hei hoi

    - kauanko oot kasvattanu hiuksias?
    - onko ketään tyyli-ikonia?
    - jos saisit näyttää keneltä tahansa, keneltä näyttäisit?
    - ootko taikauskonen?
    --> uskotko horoskooppeihin?
    - kauanko kestää valita vaatteet aamulla?
    - asioita joita haluisit tehä mutta joita et luultavasti koskaan pääse/pysty tekemään?

    VastaaPoista
  3. syötkö aamupalaa arkisin?
    kuinka paljon ennen koulun alkua heräät aamuisin?
    riippuvuuksia/pakkomielteitä?
    kuinka pitkä oot?

    :D:D

    VastaaPoista
  4. ANONYYMI

    voiii, tää on syy miksi mä bloggaan, ihana kommentti hei! :) ja hienoa että löytyy toisiakin epäpanostajia, pläääh ei jaksais koulu innostaa yhtään!
    Toi kuva on otettu 1.1.2012, ensimmäinen 02:00 am ja toinen 05:00 pm, eli siis viideltä iltapäivällä :D että ihan vain kaveria menin dösärille saattamaan, kuvaa vaan sitä miten hitaita nää mun aamut on :D Kiitos ihanasta kommentista, kiva että tykkäät!

    VastaaPoista